Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Bare lurer fordi tror ikke legen vil... Har hatt sykemelding denne uken... Men det var "så vidt" hun kunne ordne det. Hun skulle ringe sjefen min og snakke med han osv... Men jeg orker bare ikke gå på jobb. Der er det ikke sånn at jeg bare kan sette meg ned når jeg har det som værst, nei, det står man på fra man kommer til man går, hvis ikke blir det overtid.... Tror ikke hun skjønner problemet mitt, og jeg tror jeg går i mot et nei i morgen når det gjelder sykemelding. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre da rett og slett, for jeg orker bare ikke. Bare en liten gåtur setter kvalmen i gang for fult... og i dag ble jeg avslørt av min søster fordi jeg kastet opp som en gris i en fortauskant ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHRRRRRR
snartmammapåny Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 jm kan ikke sykemelde deg desverre...
-Aimee- Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Jordmor kan ordne slik at du får svangerskapspenger. Ikke helt sikker på hvordan reglene er, men jeg fikk det forrige gang jeg gikk gravid. Hør med henne du.
Værinne Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 ...det er legen din som kan sykemelde deg, ikke jormora
Fallerifallera Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Jordmor kan ikke sykemelde deg, men hun kan snakke m legen din og anbefale hva hun synes vil være det beste for deg. Iallfall funker det sånn hos meg - selv om det skal sies at jeg er utroolig heldig både m lege og jordmor ifht sykemelding da. Er legen din altfor vrien kan du jo prøve å bytte lege? (Vet det ikke er like enkelt alle steder men..) Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 Jordmor kan ikke sykemelde deg. Hun kan nemlig ikke skrive legeerrklæring for deg om du trenger lengre tid. Du skal bare ta kontakt med legen din og fortelle hvordan du har det og da vil han nok gi deg sykemelding. Om du kaster opp mye slik at du ikke får i deg noen næring kan det også bli sykehusinnleggelse for å bedre på problemet! Ta gjerne med deg søsteren din som har sett deg i sving med oppkastet! God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå