Gjest Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Jeg trenger rett og slett litt trøst. Har hatt en god del kynnere i mitt første svangerskap, men enda mer i mitt andre....helt siden uke 16. Nå er jeg i 29 uke og jeg føler meg så hemmet. Nytter jo ikke å skulle gå seg en tur eller noe annet form for fysisk aktivitet. Er sykemeldt to dager i uka og det hjelper jo noe på...men er det noe som kan trøste meg lit med å dele liknende erfarninger..?
DiddiDaddi Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Kan godt trøste litt ) Vet av egen erfaring at det ikke er noe særlig, så skjønner du synes det er tungt! Har hatt masse kynnere og har vært fullt sykemeldt fra uke 23 - hjelper ikke å holde seg i ro engang her. Fra uke 33 har det vært helt håpløst, men nå nærmer det seg heldigvis termin, så ser lyst på det nå ) Håper du får det litt bedre, og heldigvis går jo desember fort, og plutselig har du termin! Kanskje er det en ide å bli mer sykemeldt, så kan du ta mer vare på deg selv? Ikke lurt å bli helt utslitt før fødselen! Lykke til ) Trøsteklem
epletre Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Jeg er også i uke 29 og har mange kynnere hver dag, har hatt det siden i sommer. Har du prøvd å telle dem? Jeg har ikke gjort det, men vurderer å prøve i morgen. Er så mye at jeg lurer på om det er unormalt.
Lystpåentiljeg Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Jeg begynte omtrent likt som deg. Ingen trodde på meg, når jeg sa det var kynnere. Kom ved aktivitet, på jobb etc - og var veldig vondt. Tror ikke legen tok meg seriøst før i uke 25. Det eneste jeg kan si, er i 39. uke nå, og det har faktisk roet seg den siste tiden - dog sterkere når de kommer. Våkner gjerne om natten av vonde kynnere, men som sagt, de er færre nå.
feb.baby! Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Da er vi ihvertfall flere... Jeg har og hatt kynnere lenge, men skjønte ikke va d var før ca uke 20. Er i uke 29 nå. Jobber redusert, d vil si ca 40 % Men når jeg har vært på jobb, kommer d ekstra mange kynnere om kvelden. I går telte jeg til 6 kynnere på 1 time etter jobb. Da satt jeg bare i sofaen og slappet av.... Syns dette var mye jeg!
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 Kjenner meg så igjen! Dette er mitt andre svangerskap. Jeg visste ikke hva kynnere var, før de kom som kastet på meg da jeg var fem måneder på vei. Har vært hundre prosent sykemeldt siden da. Nå har jeg ei uke igjen til termin og de siste ukene har jeg IKKE hatt kynnere. Holder på å bli smårar. Nå kan jeg plutselig løpe i trappa, gå tur, vaske rundt kjøkkenet - alt som jeg ikke har kunnet gjøre før. Har liksom håpt på at kynnerne skulle bidra til at ungen kom noen dager før termin, men nå virker det som om alt har stoppet opp. Blir så deprimert. Er så inderlig lei av å være gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå