Gå til innhold

Nå er det min tur !!!!!!

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid! Er kjempe glad. Hadde IKM idag, men testet positiv på fredag. Måtte testa tidlig p.g.a. julebord fre. og lør.!!! Jeg har ikke vært her på en stund...... hatt en liten BIM pause den siste mnd. fordi mannen min har vært hjemme (hjemme kontor) og jobbet på data'n hele tida....lite tid til bimming da :( Sender dere jenter masse babystøv XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Klem fra meg....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7412273-n%C3%A5-er-det-min-tur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå, så kjekt!

tenkte på deg her om dagen... lurte på om du sleit litt siden du ikke har vært innom her... Men, så er du gravid i stedet jo!!!

Gratulerer såååååå mye til dere!!!

Lykke til på ferden!!! Kos dere masse!!

Er såå misunnleig nå kjenner eg!!

klemmer til deg!!

Gratulerer igjen!!!

Ååååå tusen takk....Nei da, det går bra meg....grunnen til at jeg ikke har vært her er fordi vi har bare 1 PC i huset og jobben hans er 100% avhengig av data'n (han har hatt hjemme kontor denne mnd.)....litt irriterende når man er BIM avhengig, hehe! Men nå er han borte på jobben igjen......litt deilig, må jeg innerømme.....har liksom ikke bruk for han lenge, han har gjort sitt.....JUST KIDDING.....jeg savner han masse og er veldig glad i han! Åssen går det med deg da?

Annonse

hehe.. har gjort sitt for en stund han nå ja...

Blir veldig fort bim-avhengig!!

Eg tror eg har hatt el denne uken.. ikke sikker.. men vi har nå koset oss, han har fått gjort jobben sin her i huset også!! Hihi...

Men, siden syklusen var "på tur" sist mnd, er eg ikke helt sikker på hvordan denne blir heller!! Må vel etterfylle en stund til tenker eg..

men, satser på at eg har ikm 19-21 des... har plan foreløpig om å teste 21... da er det 30 dager siden siden sist mens!

håper veldig......... har så lyst på spire til jul..!!!

Har du tlfnr til nissen??

Må sjekke om han har fått brevet mitt..

Klem til deg!

Ja, det hadde vært kjempe koselig om det hadde klaffet til jul!!! Jeg har tenkt å skrive et kort til jentene mine og legge det under juletreet. Det skal stå: "Dere skal bli storesøstre, mamma har baby i magen. hilsen julenissen". Tror det hadde vært den beste gaven noensinne for de.....De har så lyst på en liten baby!! Håper at alt går bra.....jeg får krysse fingrene for deg da, utrolig spennede! Klem fra meg....

Annonse

Endelig var det din tur ;o) Lykke til videre inn i 1.trimester!

Hvor mange pp ble det på deg til slutt? Og vil du dele "oppskriften" med oss? ;o)

Kos deg masse med den voksende magen! c",)

Stor klem.

PS: suger til meg masse babystøv ***********

Tusen takk dere flotte jenter!!!!! Det tok 3pp....men egentlig 2 siden mannen min var i utlandet under EL forrige pp....har dessverre ikke noe "oppskrift". Var veldig spent 1.pp da, brukte EL tester og ble veldig stressa av de....tenkte etterpå at ja,ja den kommer når den kommer! Brukte ikke tester denne pp og tok det helt med ro.....vet ikke helt jeg, tror det var bare flaks for å være helt ærlig! Ønsker dere masse lykke til og håper vi sees snart over på 1.tri.

Klemmer fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...