Gjest Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 jeg er ganske ny med tanken om at jeg vil prøve.. Men er litt uvitende ang når jeg burde prøve.. tanta er på besøk i øyeblikket.. Hvordan skal jeg finne ut av rett tidspunkt? hva bør jeg gjøre??
kymra Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 har du regelmessig syklus ? el tester an være en god ide,men også temping(men hvis man temper,så vet man ikke om el før etter el har vært)
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 nei, har ikke spesielt regelmessig syklus.. hvordan fungerer el testene?
kymra Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 hmm.. hadde veldig uregelmessig mens før jeg og,og da brukte jeg donne fruktbarhetstest (spyttetest).. vet ikke helt når man burde begynne å teste med el tester når man har uregelmessig syklus. men jeg ville nok begynt rundt dag 12/13 eller noe sånn.. det eneste er at jeg syns det kan være litt vanskelig å se på testene om de er positive.. kanskje da bruke cb digital el tester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå