Gå til innhold

Irritasjon nedentil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så plaget med att det klør og er irritabelt nedentil. Dette kom rett etter en antibiotika kur, så jeg tenkte det var en sopp infeksjon og tok en canesten kur. Denne hadde ingen virkning, har nå hatt det i flere uker, det er utrolig plagsomt, noen som vet hva det kan være? Har dette noe med graviditeten å gjøre? Jeg kan heller ikke ha sex uten å hovne opp, og får lett rifter. hjeeelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har en serie som heter Aco på apoteket, med bla. lindrende krem og gele for underlivet. Koster ikke så mye. Kan være verdt et forsøk? + sikkert lurt å høre med lege eller jordmor som nevnt over her..

Skrevet

Hvis det er sopp, hjelper det med naturell youghurt;) Smør litt på og litt inni... hjelper fort og er kjølende når det klør..

Skrevet

Det er mulig at du har fått en soppinfeksjon som man ofte får etter antibiotika, men jeg synes faktisk at du skal ta en urinprøve for å sjekke om du har sukker i urinen. Det gir nemlig de samme problemene, bare ikke den ekle utfloden!

Kutt ut det søte om du spiser "litt" av det og drikk en del vann. Kanskje det hjelper slik det gjorde med meg??? ;)

Uansett ta en tur til legen din å lever inn en urinprøve!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...