Gå til innhold

Dere som har opplevd MA.......


♥Hilde & Emilie♥

Anbefalte innlegg

Hvilke symptomer og slik hadde dere før dere fant ut at dere hadde hatt en MA?

Blødninger? mye? smerter????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som skjedde med meg, var egentlig absolutt ingenting. Jeg våknet en morgen og bare visste det. Alt var borte og jeg følte at magen var tom. Lett i kroppen, ikke ømme pupper. De få sympt. jeg hadde hatt var helt forsvunnet.

 

Jeg har tenkt på det mye nå når jeg er gravid igjen, vært redd for det hele tiden, men jeg sa til mannen min at man bare vet det.

 

Jeg blødde ingenting, fikk det bekreftet på ul dagen etter jeg skjønte det, hadde ikke vondt eller noe. JEg var bare tom. Dro rett på ferie og håpte på å begynne å blø av meg selv, men den gang ei. Var til utskrapning 1 1/2 uke senere....

 

Høres skummelt ut, men jeg tror ikke engang man er usikker, men bare vet....

Håper det ikke skjer med noen i hele verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg forresten bare legge til. Det er mange ganger i løpet av disse ukene jeg har vært gravid at jeg har vært redd for ma, særlig de dagene alle sympt. har vært borte og det eneste jeg har kjent har vært mens-smerter. Men da har vennlige sjeler her inne forklart meg at det er helt vanlig at symp kommer og går. HELT VANLIG!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bittelitt brun utflod. Dagen etter mistet jeg alle symptomene mine. Jeg ble litt bekymret, men håpet at alt var i orden likevel. Neste to uker senere kom smertene og jeg begynte å blø. Til utskrapning dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte å blø litt rødt/rosa på kvelden,og dagen etter fikk jeg konstatert MA på innvendig UL,og samme kveld/natt kom faktisk alt ut av seg selv,så slapp å ta utskrapning. Spiren hadde vært død i 4-5 uker,og jeg var nå i uke 11. Puppene var ømme men ikke like ømme som i starten,og kvalmen hadde vært borte i litt over ei uke,men kom litt tilbake de siste dagene. I den tida spiren antagelig har dødd,så var jeg ekstremt kvalm og sjuk,føltes som om jeg hadde feber,var trøtt og jævlig,så frem til den siste uka hadde jeg ikke noen mistanke,men var selvsagt alltid bekymra,mista en gang for 1,5 år siden også,og har tilsammen prøvd i litt under 2 år,så alt føltes egentlig skummelt og uvirkelig,ble så glad da det endelig klaffa,men ekstra redd for å miste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...