Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Har kjøpt dvd men må finne en liten ting til, ikke alt for dyrt. Kan noen hjelpe meg med ideer? På forhånd tusen takk!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Klokke, guttesmykke(Tors hammer o.l), genser, skjerf og lue, t-skjorte, belte, tøfler, cd, gavekort på hårklipp, aftershave(til han på 14)..... Alle disse forslagene ligger på ca.200.
Gjest_1001 Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har kjøpt gavekort på badeland og bownling til mine to brødre på 9 og 11
rødt&blått Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Tror aftershave til han på 14 blir litt drøyt.. -Det er omtrent like flaut som at ei jente på 14 får bind eller truseinnlegg altså!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Da er guttene der du bor lite modne for alderen! Her jeg bor er de "små menn" og bruker gele i håret og kikker på jentene. Hi,hi. De bruker selvfølgelig ikke mye aftershave, men synes det er SÅ kult å bli tatt seriøst og være litt "voksne".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå