Gå til innhold

Bare lurer på en ting...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det aller vanligste er å oppleve det før man tester. Man får

det altså veldig tidlig, og det kommer som en vanlig mens.

Veldig få vet at de har vært gravide da...

 

Ellers så er det vel mest "vanlig" i uke4-6...

Men det er ikke så vanlig altså, som regel går det bra..

 

Det er over 70% sjanse for at det går bra.

og når man har sett hjerteslag er det over 90% sjanse for

at det går bra...

 

så, det går som regel bra vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei. så nå som jeg snart er i uke 7, så er det værste over på en måte? syns dette er så vankslig. denne babyen ble til mot alle odds, og pappan har stikki av, bare så livredd for å miste den. men har en gutt til fra før, løfter og herjer med han mye, og jeg tar på en måte lite hensyn til meg selv der for å si det slik. er det farlig da? mange dumme spørsmål her men, er veldig blank....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså,de fleste sa kan oppleves fram til uke 12 da,det er mest vanlig..endel har jo opplevd å miste senere også,sjansene minker jo veldig da,fra uke til uke bare så det er sagt!!jeg har opplevd sa i uke 12,uke 15 og uke 9....å løfte tungt og sånn,er jo ikke farlig da,hvis man aborterer,er det fordi det er noe galt med fosteret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt småblødning nå i kvell og ringte til legevakten det første hun sporte om var om jeg hadde løftet tungt..

vet ikke hva jeg mener har hørt at det er ufarlig, men skal nok passe meg fordetom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. så jeg kan fortsette oppleve sa da? huff. men sønnen min på litt over 2 år må jeg jo løfte, jeg er jo alenemamma, har så lite valg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er selv gravid i uke 11,og tenker lite på at det kan gå galt,enda jeg har hatt 3 sa fra før altså..det går som regel bra!!!jeg har selv en gutt på snart 3 år,som krever sitt,med både løfting osv osv,men jeg løfter jo han:) så lenge det ikke er ubehagelig for deg å løfte,skal du ikke tenke på at det kan gå galt altså!som sagt,en sa forekommer som regel pga en feil v fosteret,ingenting du kan gjøre fra eller til..desverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ikke tenk på at du KAN abortere altså,bortkastet tid og energi!så lenge du ikke styrtblør,og ikke har sterke mage smerter,så er nok alt i skjønneste orden:) jeg som har opplevd 3 forskjellige sa,tenker lite på dette nå,det får bare bli som det blir har jeg bestemt meg for,og denne gangen SKAL det gå bra;) og det gjør det hos deg også skal du se!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner etter og føler hele tiden at jeg har vondt i magen, men er ofte sulten, men er så sinnsykt kvalm hele tiden., at det er lite som sitter. men åssen kjennes SA smerter ut da? takk for oppmuntrendes ord =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt normalt å ha smerter i begynnelsen av svangerskapet altså,sånne mens murringer liksom,og stikkinger også!og sulten,ja det kjenner jeg meg igjen i ja:) kvalme er jo et godt tegn sier de som forstår seg på det,selv er jeg ikke kvalm denne gangen,men har også hørt at å bære fram jenter gjør at kvalmen uteblir:) sist fikk jeg gutt,og var konstant kvalm!når man spontanaborterer,får man SINNSJUKE smerter,ihverfall fikk jeg det,du VET liksom at nå er det noe galt:( og det følges gjerne med sterke blødninger,ikkeno blittelitt blod på papiret,men full foss!sånn har mine sa vært da..bare slapp av du,du skal se du engster deg unødvendig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns egentlig dette svangerskapet på kvalme fronten hittil har vært veldig likt som det andre, og da fikk jeg gutt. får nok det denne gangen og. men det er bare super koslig =) Sinnsyke smerter ja, ja, jeg har ikke akkurat opplevd det da. nei, jeg må nok bare roe meg ned og trekke ned skuldra litt. men hvis man opplever MA, merker man bare at symptomene blir borte da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...