xika Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 jeg er helt fersk her... ville bare si hei! Skulle hatt mensen i går...men har en følelse av at den kommer hvert øyeblikk.. Er det for tidlig ta test tro?
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Hei og velkommen hit! Dersom du skulle hatt mens i går er det ikke for tidlig å ta test nei... Lykke til!
melkekua™ Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Heisan ;o) Velkommen skal du være! Kan hende du får et veldig kort besøk her ) Ta en test du! Skulle du hatt mensen igår så er det bare til å teste!!!! Så spennende da! Håper det sitter en spire for deg. Lykke til, håper du får en positiv test!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 hallo! velkommen til oss!! har du akkurat sluttet på piller?såfall kan det ta litt før syklusen er oppe og går. men håper du slipper å prøve flere ganger. løp å ta en test:-)
xika Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2006 Nei, det er lenge siden jeg sluttet med pillen.. Vi har forsøkt en stund uten å lykkes, men vi har heller ikke fulgt "alle spille reglene"... Trodde ikke det skulle være så vanskelig. (litt naiv)... Jeg er kanskje litt teit, men kvier meg litt for å teste... vil ikke bli skuffet, men blir gal av å ikke vite!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. desember 2006 #7 Skrevet 10. desember 2006 ok,men da lover det jo godt!pleier du å gå over? har du noen symptomer? det kan være litt skummelt å teste.man er jo tross alt gravid til det motsatte er bevist;-)
xika Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2006 he he:) Ja, man er vel det;) Bra innstilling!! Tidligere hadde jeg alltid 28 dgr syklus. Kunne stille klokka etter mensen. Men etter at vi har begynt å prøve, kommer den litt som den vil. 3 dager før, tre dager senere... Frustrerende..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. desember 2006 #9 Skrevet 10. desember 2006 ok,men da er det bare å ta en test,så får du svaret;-) blir spennende da! du får holde oss oppdatert!
xika Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 10. desember 2006 Jeg skal gjøre det:) Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå