Gå til innhold

noen som vil bli med å feire? :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten her har akkurat spist en halv brødskive, og det er ny rekord!! Som jeg har skrevet her inne før sliter vi med tilvenningen av fast føde.

Så nå er jeg superglad og stolt *juble juble* ;-D

Forresten, noen som vet med det samme hvor mye skive som utgjør et måltid ved ca 8 mnd?

Skrevet

Grattis :o))

Får nok smaken på det snart han også!

Vet ikke hvor mye brødskive som tilsvarer et helt måltid- det er sikkert individuellt fra barn til barn. Men 1/2 brødskive var jo endel, det, da! Jena mi har bare så vidt begynt å smake på brød.

Skrevet

elise kan spise en hel skive og nesten en hel boks med frutti som ett måltid

Skrevet

tillykke med 8 mnd i morgen da! vi skal feire 11 mnd i morgen!

Her har far matet han for første gang (første vellykkede gang...)- en hel liten Danonino yoghurt! (akkurat passe størrelse for småspiste gutter hehe)

Skrevet

- ja for sjokoladespisinga til far og lillegutt som jeg skrev om igår på ammedebatten kan vel ikke betraktes som mating eller..hehe

Skrevet

hehe, må jo innrømme at jeg nesten kunne levd på sjokolade jeg da (hehe;-D ). Takk og pris for at det finnes melkefri sjokolader ihvertfall! puh!;-D

Så flott han spiste en god porsjon yoghurt, helt topp!

Er godt vi har tatt til fornuften vi to og begynt å gi barna våre fast føde! Var jammen godt vi fikk pålegg av mateksperten her inne i går om å prøve skikkelig og ikke bare late som slik vi har gjort. *kniiiiiis* ;)

Skrevet

Ja, huff a meg - vi hadde kommet til å fortsette å sultefore de stakkars stakkars barna våre vi ja om vi ikke hadde fått det sparket i rompa i går ja. Er godt det finnes bedrevitere her inne som kan sette oss på plass, siden vi sikkert ikke kjenner barna våre så godt selv.

(og til dere som ikke skjønner ironien vår - dette er internspøk mellom oss- så ikk gir dere opp folkens.... hehe)

Skrevet

muahhaha, knise *snøfte litt* . Den var god, Blomman:-D

Skrevet

Noen som har vært ute og slengt med leppa, igjen? :) hehe...

Skrevet

hehe, ja jeg tolker det ihvertfall slik;) Var et innlegg her i går om at det var synd på barn som ble fullammet utover 6 mnd. Det fine var vel da spesielt at mødrene til disse barna ikke prøver godt nok å gi barna sine fast føde, det var visst bare tull at noen barn ikke vil ha mat. Og helt klart ville barna da få for lite kalorier og jern. Så det så. ;-D

Skrevet

Såpass, ja!

Bra det er noen som virkelig kan det, og ikke minst at de deler det med oss andre som ikke har det clue! :) hehehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...