Gå til innhold

leser dere meldingene til typen?

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid lest meldingene til typen, fordi fellesmeldingene som regel alltid kommer på hans tlf. Jeg er litt surrete og tlf min er ikke alltid på!

I dag fikk jeg streng beskjed om at jeg hadde ikke noe med å røre tlf. hans, det var jobbtlf hans og det kunne komme inn opplysninger som jeg ikke hadde noe med...Hmm, ikke for å være mistenksom, men dette synes jeg er rart! Etter 11 år sammen har vi jo alltid lest meld. til hverandre når de tikker inn på tlf. og jeg er nærmest tlf.

Gidder ikke å diskutere det mer med han, fra nå av skal han få ha den flotte mobilen sin i fred!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7411846-leser-dere-meldingene-til-typen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det gjør jeg ikke. Har aldri gjort det, og han leser ikke mine heller. Med mindre jeg er opptatt med noe og ber han om å lese. Eller vi kjører bil og jeg leser og skriver for ham.

Skjønner at du synes det er merkelig, det ville sikkert jeg også reagert på hvis det var sånn plutselig. Men du får kanskje la det være med det denne gangen? Har liksom ikke noe råd til deg i den ene eller andre retningen.

Nei, gjør ikke det. Men så får han ikke så mange heller, ringer mest. Men jeg vil ikke at han skal lese mine heller. Ikke at det står noe spesielt der, men de er mine private uansett liksom. Spør han, får han selvfølgelig høre hvem de er fra og hva det står. Er også litt redd han skal misforstå noe dersom han leser de uten at jeg er der,- er jo ikke alle jeg har kontakt med som han kjenner.

Niks, leser aldri hans meldinger... men hvis jeg spør så får jeg lese... men føler ikke behov for det. Sikker på at det ikke har noe med at det snart er jul å gjøre da????

Lett å tenke ekle tanker, men det er ikke sikkert det er så ille da:)))

Annonse

niks..... leser bare som andre her, når jeg får lov, type, når vi kjører bil og han ber meg svare o.l

har vært sammen ni år, men respekterer at han vil ha ett privatliv:)

hadde ik vært så mistenksom hvis jeg var deg........er jo snart jul, så kan hende at det har noe med det å gjøre:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...