Gå til innhold

Igangsettingstriks e oppskrytt!!!

Anbefalte innlegg

Ja! Nemlig! Eg har drukke bitter lemon - som smakte hu og hel****, ete ei enorm mengde kanel på grauten og i går åt vi taco (med rikeleg av bl.a. jalapenopepper på) og "hoppa i høyet" etterpå...nei, fy fader altså, no trur eg på ingenting lenger. Ingenting anna enn det sikkert mange fleire enn meg er drittlei av å høyre "babyen kjem når den er klar"....fiiiiint!!!

Eg lei??? hæ?? kva for noko?? Og det ei veke før termin...jaja, må nesten le litt av meg sjøl, e jo fullt mulig at eg har tre veker igjen før den der ungen eg har drassa på i månedsvis har tenkt å helse på oss...

P.S: Har det betre enn det høyres ut - måtte berre få det ut....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7411798-igangsettingstriks-e-oppskrytt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, tror ikkje du e aleina om å vera leie asså:)

Har 2 uger igjen t termin men e dritt lei!!!

Lei av vonde kynnere hele tiden , ååhhh....

Var hos en kamerat i dag og holdt deres 2 uker gamle datter:) Nå vil jeg også ha ut min, og det fort!!

Puuh...godt å få det ut, hihi

Annonse

På savngerskapskurset så sa JM at vi kan gjøre alt av kjærringråd til igangsetting, m uten at d skjer noe.....så lenge man ikke er moden eller at babyen er klar...d eneste som kan funke er sex...og helst da 3 dager på rad morgen og kveld... Vet d er mange som sier at bitter lemon funker for d gjorde d på meg, eller melk og kanel.... osv.... jeg sier at d er mye tilfeldigheter.. Jeg har ikke prøvd så mye kun bringebærbladkapsler, m ser ikke ut til at de funker heller (lite modning her) og så gjør vi som legen og JM råda oss til å gjøre......the natural way...hehe... M jeg regner mest m at vi blir satt igang til uka, for her skjer d ikke mye=(

PS; bitter lemon smaker ÆSJ!!!

Ja, jeg tror ikke på kanel, sex, hvitløk o.l.

Nå har ikke jeg prøvd noe av disse metodene, men det er jo ganske mange her inne som har stressa med å prøve det ut "for meg" og uten hell :)

Jeg tror ungen kommer når den er klar til å komme ut jeg! Og vil heller NYTE de siste dagene/ukene av sv.skapet enn å stresse med å føde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...