Gå til innhold

Jeg lurer på et par ting..

Anbefalte innlegg

Hei hei..

Jeg er gravid i min 8 uke. Kjenner at kroppen har forrandret seg en del, har lagt litt på meg, har ømme bryster, jeg syns magen min ser større ut, jeg har ikke vært kvalm, har heller ikke noen andre plager, så jeg lurer litt på, etter å ha lest en del av leserinleggene, når man plutselig en dag ikke føler seg gravid lengre. Går alle symptomene vekk?

For eneste symptomet jeg har er ømme bryster. Kjenner man det med en gang?

Og hva er egentlig Hcg?

Kjempe takknemmelig for litt svar! =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7411729-jeg-lurer-p%C3%A5-et-par-ting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det der er veldig individuelt. :) I mitt forrige svangerskap var jeg ikke kvalm eller noe, ikke ømme bryster heller. Men er litt uvel og har ømme bryster som jeg noen ganger ikke kjenner så mye til, og andre ganger hvor det plutselig stikker til i dem. Først etter datra mi at jeg begynte å få ømme bryster før mensen, for eksempel, så kroppen endrer seg litt og i ettertid. :)

Hcg er det hormonet som kroppen produserer når du blir gravid, tror det har noe med å gjøre at kroppen ikke skal se på barnet som et fremmedelement og støte det ut.

Du kan jo google litt på nettet, så finner du ut det aller meste, står mye inne på disse sidene og. :) Lykke til i svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...