Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HJELP!!!

LIllemann har siden i går vært dårlig i magen og hatt nesten neongrønn avføring. Jeg er redd det kan være noe galt? Han fikk fulle pupper etter et julebord forrige helg. Jeg ammet om morgenen, mange timer etter jeg hadde drukket. Men denne mammaen var dessverre veldig full kvelden før, og jeg følte meg ikke helt edru om morgenen...

Kan han ha fått leverskade? (Han har fått et par vinpupper tidligere også o sitt 4mndr lange liv)...

Jeg gjorde også et forsøk på å gi ham grøt på torsdag, kan det være en årsak? Uff... Han er rolig og som han pleier, blid og fornøyd...

Jeg er litt bekymret selvom almenntilstanden er ok. For fargen og mengden er uvant!!!

Mest bekymret for at jeg har skade leveren hans, eller om han har tatt skade av at denne moroa har drukket vin?

Skrevet

nei nei! :)

Du har ikke skadet leveren hans... hehe... Søt du! :)

Han har nok bare litt vondt i magen, kanskje en liten infeksjon.... :=)

Det er hvertfall IKKE noe farlig!

Jeg snakket med HS om dette, hun sa han kunne hatt vondt i magen. Om det er veldig mye, mange dager på rad kan det være tegn på "underærnering", men når jeg var hos legen på 6 mnd's kontroll hadde lillegutt den største grønne bleia (og han spiser mye mat) da sa bare legen at han kanskje hadde hatt en liten infeksjon eller noe :)

Så pust ut... ikke farlig! :)

Skrevet

her og hadde me plutselig ei neongrønn bleia...men det blei kun med den eine!!

har du begynt me grøt, så kan det ver derfor han har vondt i magen, avføringen kan jo og forandres etter d....bare ver obs på at han får bæsjet (hvis du ikke bare ammer), og at ikke avføringen er veldig hard! (kan være grøten var for kjukk, da kan di faktisk bli syke)!!

men sikkert ingenting....

Skrevet

Puuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh!!!

Jeg hadde SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ dårlig samvittighet pga den fyllepuppen!!! De var sprengte, og hadde vært fulle av altfor mye alkohol kvelden før! Så. melka må jo ha vært sur, selvom jeg ikke merket noe på pjokken. Men, det kunne jo tenkes at bivirkningene kom etterpå tenkte jeg...

Takk for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...