Gå til innhold

Hva kan jeg forvente???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn blir nå 3 år i januar 07.Min sønn ble unfanga med ks i uke 34. medfødt hjertefæil. fikk rs.viruse og lå på respirator 1 uke da han var 2 mnd. hjerte opperert da han var 4 mnd. erklært frisk et halvt år etter på. Han sier ikke så mye, men han gjør seg forståt på andre måter, han viser at han forstår hva jeg sier. han har bra hørsel. han går nå 2 dager i uka i barnehage fra januar 3 dager i uka i barnehage. han er optat av biler, så han leker mye med biler. Er nå i kontakt med ppt, de sier ting om sønnen min som jeg ikke syntes stemmer helt.

Hva kan jeg forvente meg av han??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ppt ser en helt annen gutt enn du gjør. Både fordi de ser han i et annet miljø (barnehagen og testsituasjoner) og fordi de ikke har den forkunnskapen om hans uttrykksmåte som du har. Du kan forvente av ppt lytter til det du har å si, og at de vurderer dette når de uttaler seg om gutten din.

Av gutten din bør du kunne forvente at han har en positiv utvikling, at han ikke stopper opp på noen områder. Videre vil jeg bekymre meg dersom han kommer langt bak andre på sin alder i utviklingen, dette kan skape problemer i samhandling og videre læring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...