Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lest at kanel kan hjelpe å få fødselen i gang! har noen prøvt? å hvordan skal man få i seg masse kanel? ikke akkuratt noe som er lett å bare hive på en skje å putte i munnen,noen forslag,kan jo alltids prøve...har ikke prøvd noe utenom,modningsakkupunktur...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 store ss kanel i ca 1,5dl melk, piskes og styrtes

retsterende kanel spises m skje

Lykke til!!!

Skrevet

off,å hvordan smaker dette da,hehe reiner jo med at det smaker kanel da men,det hørets bare så fælt ut å styrte dette ned...får se om jeg tørr å prøve,eller om jeg faktisk bare skal vente..babyen kommer når den kommer uansett...men hadde vert greit å fått litt fart på sakene...men hørtes motbydelig blanding ut...

Skrevet

Kanskje det hjelper litt at det snart er jul, så er man litt mer i kanel-modus, ha ha.... Den blandingen høres skikkelig vond ut...hvordan skal kanel hjelpe, egentlig?

Skrevet

jeg spiste grøt med MASSE kanel på:) fikk litt sammentrekkninger, men satte ikke igang noe fødsel her...

Skrevet

da tror jeg at jeg står over,å lar naturen gå sin gang...det beste er jo når fødselen starter naturlig...å vil ikke overdrive med en haug med kanel hvis det ike er bra engang...takk for info

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...