Gå til innhold

jeg kjenner liv!!!!!!!!!!!!!!!! er jeg lengre på vei tro??


Duracellgirl*prøver*

Anbefalte innlegg

Jeg er helt sikker på at det er liv jeg kjenner i magen... noe rører på seg... jeg har vært gravid før og kjente igjen følelsen med en gang,men jeg er bare 7+1 uker på vei!!! Min siste menstrasjon var 28/10 og jeg har syklus på 28 dager... men den menstrasjonen varte bare i to-tre dager.. vanlig hos meg med blødning mellom 7-10 dager. Min menstrasjon før den lille blødningen var den 25/9 og den varte i akkurat en uke.. kan det være slik at jeg er en mnd lengre enn først antatt??? Det er jo helt umulig å kjenne liv ved 7+1 uker... men om det er 11+1 så er sannsynligheten større ettersom jeg har hatt barn før og vil dermed kunne kjenne tidligere... ør jeg kontakte fastlegen min i morgen for å få tidlig ul??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har rett og slett ikke snøring siden jeg er på totalt ukjent terreng siden dette er min første. Det eneste er at jeg har hørt som du sier at de som har vært gravide før kan kjenne det tidligere enn de som er førstegangs"kjennere" forde man vet hva man skal kjenne etter.

Håper noen av de andre jentene her inne kan gi deg et bedre svar.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, man veit jo aldri, men det er nok bare luft. :) Jeg er i min 6. uke nå, og kjenner også sånt, men det er rett og slett for tidlig, selv om man har gått gravid før. Det vil i alle fall jeg tro. :) Om du er lenger på vei enn hva du tror, så finner de det ut på ultralyden uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg ikke kan svare på spørsmålet ditt, men kanskje du kan svare på mitt? Jeg hadde også siste mens 28/10. Trodde selv jeg var 6+1, dette er første gangen jeg er gravid så kanskje jeg som regner feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er 7 eller 11 uker på vei, spiller ingen rolle, liv ville du ikke kjent så tidlig uansett, det er jeg sikker på.

Men det er nok luft, det er jo temmelig lik følelse! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg mente selvfølgelig 6 + 1.. hehe.. går rundt å tenker på at jeg er i 7 uke, derfor ble det kluss.. hehe. Du har regnet rett, jeg har tankene mine påfeil sted, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er 6+1 så vil du nok ikke ha kjent om det er noe liv, ikke riktig ennå...

 

Men hvis du skulle vært 11+1 så ville du sannsyneligvis kjent noe.. Som som luft i magen men med litt mer en luft..Skjønner?

 

Jeg ville tatt en tur til legen og forlange en UL, ser de bare en sekk med hjerte så er du nok 6+1 og hvis du skulle være 11+1 så vil du se noe som spreller...

 

klem fra meg som bare titter innom en gang i blant=oD

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du kjenner liv nå desverre.

 

Det er nok luft du kjenner. Mellom svangerskapene mine nå så har jeg hatt luft i magen som kan veldig lett minne om spark fra små bein. Men det er det jo ikke ettersom jeg ikke har vært gravid på dette tidspunktet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, jeg hadde lignende følelser etter fødselen sist og det er jo fordi tarmene legger seg på plass igjen.. blir jo livredd.. hehe.. men nå var det bare så rart,men men jeg har gooood tid jeg, hehe skal jo gå gravid til august. men takk for svar allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror desverre ikke at det er liv du kjenner så tidlig....

Men man skal aldri si aldri....

Jeg kjente ikke liv før i uke 16......Og selv om DET var tidlig...

Men jeg tviler på at du har kjent noe nå i uke 7, om du ikke er lenger på vei.....Men uke 11 er også tidlig........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...