Gå til innhold

Har dere SETT babyen sparke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare i uke 15 men i går kjente jeg noen spark nederst i magen og da jeg så ned så jeg at magen "gikk ut" der med gjevne mellomrom. Ei gravid venninne sa dette nok var babyen. Men var ikke dette litt tidlig? Har veldig lite fett på magen da...Noen som har sett sparkene, og når så dere dette første gangen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg så det i uke 17. er 22 uker på vei no, å no sparker hun som bare juling. er første her å

Skrevet

Ja det har jeg! Kjempartig! jeg har kjent at det kjennes ut som om babyen spenner nedover, akkurat som jeg kjenner det "oppi der du vet". Morkaka mi ligger også helt nede i livmora, faktisk over livmormunnen. Så var jeg på UL i ca uke 26, og da så jeg hvordan babyen sparket i morkaka som om den var en trampoline, så det jeg har gått å kjent på stemte det! :-)

Skrevet

Nei, har ikke sett fra utsiden, har heller ikke kjent fra utsiden. Men har kjent fra innsiden siden uke 14.. det er nok veldig induviduelt når man kan se det osv.

Skrevet

ja jeg kan se det nå da,er 25+1..

kunne vel se det ¨på utsida ca i uke 21 eller 22 kanskje...

Skrevet

Med denne jeg har nå har jeg akkurat begynt å se det utenpå - i uke 21 omtrent. Men jeg har en del polstring også. Hadde mer polstring sist, men så det innimellom fra uke 16 likevel, hun gjorde nok større kolbøtter enn denne her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...