Gå til innhold

Rotte oss sammen? Turbotrollet og Dollypopp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur!:

Vil heller ikke legge ut navn, men dato er 220476. Kanskje det kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok.da er du den 3. som sier april.

men var 3 stykker som sa desember også,så hvem vet..

mulig jeg får lap før april da,og at det gjør susen!

jippiiii,da blir det januar baby,er jo det jeg vil ha:-)

men da må jeg være her inne alene:-(dere forsvinner sikkert

før det.jaja,blir vel meg og mysill da...hehe

Skrevet

da hopper jeg i dusjen og fyker på jobb.

snakkes en annen dag jenter:-)

(se,jeg er i godt humør allerede...hehe.godt det er jul:-)

Skrevet

jepp...testen var negativ som forventet. Da er det vel bare å sette seg ned å vente på den røde nissen. Satser på at hun kommer før jul... Argh...irriterende at hun skal begynne å bli ustabil nå!

Skrevet

hei på du turbotrollet....

synd med den negative testen *trøster*

vi får sette oss ned å vente på tanta sammen da :)

min er rett rundt hjørnet....håper bare hun kommer snart...vil helst ikke ha tante besøk på julaften...

hvordan er det med dere andre da???

Skrevet

Det var noe herk da turbo! men tanta har jo ikke kommet enda, så ikke gi fullstendig opp! du har et blodfattog håp ;-)

hvis hun kommer, så blir det ihvertfall din tur neste pp. hvis ikke så spår jeg feil, og det er jo ikke snakk om!! ;-D

Mysill, tanta har ikke kommet her, men har ikm imellom 16 og 19, så den skal ikke være her heller. tempen ser grei ut foreløbig. er veldig spent denne pp. har litt forhåpninger ja.... kroppen er nemmelig anderledes.... mulig jeg bare er veldig sliten, og slikt, men ....

har stor tro på desember! men hvis jeg blir gravid i denne pp, så vil jeg nok være litt redd, for cec26 har spådd meg gravid, og at det vil ende i ny sa..... ekkelt :-(

ellers er jeg mett. spist kyllinggryte, og skal nå bake krumkaker!

Skrevet

Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur!

Åhh...har hun spådd det....

skummle saker....Jeg har ikm mellom 17-19des jeg...regner jeg med...men har vært litt sånn små rar på høyresiden av magen i dag...vet ikke...men føles som litt sånn murringer...

Jaja...tanta kommer nok snart hvertfall.....

Skrevet

hallo jenter!!

så flott at tantene deres holder seg borte!!

er ikke lov å ta imot besøk i helgen,bare så dere vet det.

jeg er så sliten og lei at jeg bare grine hele dagen...har levd

som en sombie de 2 siste dagene.klikket på stakkars mannen min

i går...

så nå går jeg og legger meg.prøve å ta igjen litt søvn.

har sover 4- 5 timer hver natt de siste 2-3 mnd,så er temmelig

utslitt.

stikker innom og ser hvordan det går med dere innimellom,men

kommer ikke til å være så aktiv.

heier på dere!!!

klem fra

Skrevet

hei,hei snupper:-)

ingen av dere som er her om dagen?

Nefm:

du her vel ikm i morgen?!noe nytt?

skal du teste de nærmestre dagene eller??

mysill:

masse lykke til på sykehuset i morgen.håper dere

blir tatt imot med åpne armer!!!

turbo:

alt bra?

fått hjem mannen?:-)

her går det i ett.jobbing og handling.

har også blitt litt mer stabil...hehe....klikket litt for meg her før helgen...

klem fra meg:-)

Skrevet

Hei, hei... jepp, jeg er tilbake. Fortsatt ingen tante i sikte. Men er klar for neste periode :) Har kjøpt meg 14 stk CB eggløsningstester for neste gang SKAL spiren sitte!!!

Enn du da Dolly?? Tanta dratt sin vei igjen??

Nefm: Har du testet??? Spennende!

Mysill: hvordan går det med dere??

Skrevet

Hei folkens... i dag har jeg IKM og har slettes ingen god nyhet å komme med. spottingen er igang, så tanta er her iløpet av en dag. hun er alltid slik. utrolig kjedelig å få besøk nå i jula, for jeg blør i 8-9 dager. utrolig slitsomt. Jeg ble igrunnen ikke så lei meg. Underbevisstheten visste det nok til en eller annen grad. så nå er jeg utrolig usikker på hva jeg vil gjøre. skal jeg ta pause? fortsette å prøve?hvorfor ikke både slanke meg OG prøve? har nesten lyst til å trosse reglene for bruk av reductil..... og prøve samtidig. det er jo tross alt bare fordi de ikke har forsket nok på medikamentet.... jo, ganske egoistisk av meg, men jeg har et så brennende ønske, men jeg MÅ ned i vekt til mars.... og jeg må nesten ha en-to måneder på meg! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er så villedet. har dere noen formeninger? (og ja, jeg må gå på reductil for å miste såpass mye vekt innen mars som jeg må ha av meg)

men men. har sittet å kost meg med dr. phill, og er nå fullstendig bevisst på rød jul og alt det måtte innebære desverre....

turbo, er du sikker på at du ikke er gravid??? når testet du sist?

føler veldig med deg jeg dolly. in the same boat.... så dette blir muligens min 12 pp.....

Skrevet

Huff da, så kjedelig! Men er du sikker på at det er mens-spotting og ikke bare sånne småblødninger som man kan få når man er gravid?? :) Lov å håpe vettu... :)

Er det en spesiell grunn til at du MÅ ned i vekt til mars da? Og MÅ du bruke Reducil?? Er det ikke mulig å gå ned med omlegging av kosthold og trening?? Melde deg på Grete Roede eller noe??

Og ja, jeg er ganske sikker på at jeg ikke er gravid. Testet på fredag. OG den var jo så negativ som det er mulig å få blitt :) Men nå har jeg fått hjem mannen fra ferieturen og har vært kosing hver dag etter det :) Så får vi se når tanta har tenkt å dukke opp...

Skrevet

Jeg må ned i vekt, for jeg skal i praksis i mars, så må komme meg litt ned for å være mer mobil. jeg vil ikke slepe etter. det blir altfor tungt. fikk også noen kommentarer i barnehagen om at de syntes jeg var stor, og usikker på om jeg kunne klare denne jobben med så mye "bagasje" så det går litt på stoltheten også.... jeg hadde gått ned 20 kilo da jeg var i praksis der sist, og har nå gått opp kanskje 6, så vil ned de kiloene og litt til.... vil at de skal se at jeg kan, og vil gjøre dette!

(så enten vil jeg skylde på graviditet, eller gått ned....

(student på førskolelæren)

jeg har forsøkt alt når det gjelder grete roede og lignende. jeg går ikke ned. vekten står bare stille. jeg har noe trøbbel med forbrenningen min.

:-(

Skrevet

wwwweeehhh:):) Spiren satt til meg gitt...:) Enn til dere??

Skrevet

OK, sånn å forstå...

Ikke lett det der nei, men syns nok ikke du burde satse på å prøve mens du går på Reducil (leste den andre tråden din) siden det er forsket så lite på det. Ikke verdt å utsette en evt baby for det. Tror nok du ikke du ville fått det så lett dersom du ble gravid mens du gikk på dem og at det viste seg at babyen ikke var frisk... Men det er mitt synspunkt da.

Skrevet

hvem er du, babyspire???? mysill??????

vi er bare 4 på denne tråden her...

Skrevet

jeg synes nesten den var litt spydig jeg babyspire.... om du hadde lest litt på innleggene over, ser du at vi alle er mer eller mindre lei oss for at det ikke klaffet denne måneden, også bumper du inn her, bare for å si det? Ikke det, spre glede på bligravid, jeg gratulerer deg gjerne, men ikke på denne tråden her....

eller hva mener dere jenter??

(med mindre du er mysill da.... men det tviler jeg på)

Skrevet

Helt enig! Jeg pleier aldri å bryte inn i andres tråder uansett!

Skrevet

takk turbo. bra jeg ikke var den eneste som reagerte.... så babyspire, du er utvist!! hehe

Skrevet

Sitter her og lurer på et par ting... Kanskje noen av dere smarte jenter kan svare.

Jeg har alltid litt småvondt rundt El (dvs det jeg TROR er EL)...litt over 14 dager etter mens. Har hatt 32 dagers syklus i det siste. Og den uka jeg forventer mens har jeg masse murringer... Hva er det da som gjør at den ikke kommer??? Er ganske sikker på at jeg ikke er gravid denne gangen heller...

Skrevet

halloooo!!!

bayspire:

fuck you.ha deg vekk fra tråden vår!!

kommer til å overse deg hvis du nærmer deg igjen!

tanta har reist og jeg er klar for å starte jobbingen.

mannen er også veldig klar...hihi.

skulle egentlig startet på en ny runde pergo,men fant

ut at jeg skulle droppe det.blir så dårlig av de og det har jo

ikke hjulpet til nå....

Turbo:

kan du ikke ta en ny test da?bare for gøy....hehe.

kos at mannen er hjemme igjen da:-)

Nefm:

håper det ikke er tanta som er på vei!!som turbo sier er det

mange som spotter når de er gravide også....

vi får leve i håpet:-)

Mysill:

fortell om sykehus besøket da!!er så spent!

håper det gikk greit og at de ikke var like sære som de pleier....

i morgen skal jeg vaske også skal mann og kone ut og kjøpe

julegaver:-)jippiiiiii.........liker å bruke penger ja:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...