Gå til innhold

Rotte oss sammen? Turbotrollet og Dollypopp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

neida,men sitter og ser på kamp.

er bare innom når det er time-out...

kommer sterkere tilbake;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha... de på kranglesiden ser jo ut til å bli sure :) Er litt gøy å provosere! Men hallo...jeg gidder ikke bli sur på dem som prøver å provosere tilbake. La dem bare prøve :)

Skrevet

Da takker jeg for meg i kveld! Drar snart på jobb, men kommer nok innom i morra!

Lykke til på eksamen Dollypopp!!!

Skrevet

ok,god vakt!

tusen takk!går nok til hel**** det,men jeg driter i det...litt hvertfall.

snakkes en annen dag da;-)

Skrevet

gjett hva, dolly? i kveld har det listet seg murringer til meg også! men for meg er det en positiv ting, for jeg har aldri murringer før mensen! men har murringer når jeg er gravid! (håper at tanta ikke lurer meg nok engang) er også begynt å bli litt øm i magen, så jeg fatter håp! typisk at det er borte til i morgen :-/ men krysser fingre og tær og alt jeg har nå! :-D

hvordan er formen din??

Skrevet

hey!det er BRA!!!!!!konge da!

det blir jo skikkelig spennende på fredag da!

ikke noe nytt her.puppene er mindre ømme men kjenner det

stikker litt i magen.vet ikke om det betyr noe...

tviler på at jeg klarer å vente til fredag med å teste men...

når ha du eksamen?jeg har i morgen...

Skrevet

jeg har eksamen på torsdag *sukk*

synes du bare skal teste jeg. bruk en clear blue, de kan jo slå ut 3 dager før :-DD

lykke til på eksamen! du får håpe på en E! det gjør jeg :-DD

Skrevet

ja jeg får se om testene kommer i morgen...

jeg satser på en E ja,men spørs om den kommer...

i morgen er det hvertfall ferie.da skal jeg rett hjem og

ta julerengjøringen,så håper jeg at vi får en fiiiiiiin

start på helgen!!!!

vil såååå ha spire nå!!

heia oss.alle gode ting er jo 3 og vi er 3 som vil ha spire...hehe.

må ha det,bare må ha det!!!

Skrevet

ååååh så heldig du er.... jeg har eksamen torsdag, jobber deretter til ni, og jobber også fredag, mandag og tirsdag før jeg er ferdig.... og har ferie til over nyåret. huff :-(

ja vi får håpe at alle gode ting er tre! tre spirer hadde jo vært geialt. Prosentene taler jo for at 1 av oss ihvertfall mest sansynlig blir det ;-)

natta dolly!!!!!!!

Skrevet

hehe...ble jo skikkelig baluba inne på den tråden jeg skrev om

de som ikke prøver enda.....snakk om å ikke ville forstå...jaja.

jeg har ferie fra skolen da,ikke fra jobben.men blir deilig å være

på jobb for så å kunne dra hjem og være ferdig.slippe å tenke

på at man burde lese(selv om jeg burde lese i ferien også,men

ett sted går grensen...hehe).

har god-følelsen for 3 spirer nå:-)!!!!!!!jippiiiiiii;-)

god natt til deg også!

klem

Skrevet

i dag røk kanskje planen om 3 spirer.... MULIG..... til min store forskrekkelse ser jeg at tempen har sunket :-(( Den har sunket litt mye også, men jeg har målt mye tidligere enn jeg målte i går, for skulle opp mye tidligere liksom.... kan det ha noe å si? dessuten er det minst 4 dager igjen til tanta kommer, om ikke hele en uke til, så håper det bare er noe kluss... kikket litt på de gravides chart, og fant ut at det ikke var uvanlig å ha noen plutselige dropp.... får jo se i morgen da, om den går lengre ned eller hva.... spennende. fremdeles litt murring, og gæss i maven, men det kan jo tross alt være mensen symptom også.

hvordan er din form i dag??

Skrevet

Hepp, hepp og god formiddag! Da er trollet krøpet frem fra dyna :) Ble 4 timer søvn på meg i dag og det burde vel holde en stund...

Er så utrolig lat akkurat nå! Er kjempesulten, men gidder ikke lage meg mat :) Ingenting som frister... Men får vel stikke en tur på ica før jeg begynner med husvask.

Har nemlig tenkt å pynte til jul i morra! Og da er det vel greit at det er litt rent her også :)

Og mensmurringene mine er borte... Leste forresten et innlegg som abc123 har skrevet...hun er faktisk gravid og har NULL symptomer! Så det er vel håp for oss likevel :)

Skrevet

Au...tror jeg har fått bekkenløsning jeg gitt! Ja, for bekkenløsning kan vel komme 2 uker etter befruktelse??? Haha... Farlig å støvsuge! Fikk vondt i hofta av hele greia... Men hvis det ikke er bekkenløsning, er det vel bare aldersplager som kommer etter fylte 30 :) Hahahaha

Skrevet

hallo jenter!

da var jeg hjemme og FERDIG med eksamen.HALLELUJAAAAAA:-)

gikk helt greit.står hvertfall....

her er nok tanta på vei:-(

fikk skikkelig vondt i magen når jeg dro innover i dag og har masse

murringer nå.var sikker på at den hadde kommet alt,så jeg fant fram

tampis og greier,men ikke enda.

tempin min hadde også sunket masse i dag,så håper vel ute for

denne gang.

dritt assa...er så lei nå!!

jeg skal også ha julerengjøring i dag!!!skal bli så siiint her:-)

har ikke sett ut her på flere uker!

Skrevet

Grattis med ferdig eksamen!!!

Da er tempmålet mitt kommet gitt... 37,21 grader akkurat nå... Det tror jeg egentlig var lite. Har jo nettopp sprunget opp 4 etasjer og kjenner meg rimelig varm... Ja, ja... er vel uansett ikke det riktige tidspunktet å måle på :)

NEEEIII... har tempen til BEGGE dere sunket idag??? Hallo! DET går ikke ass... Vi SKAL ha 3 spirer denne fredagen! (B-gjeng-spirene eller noe sånt :) )

Skrevet

har du fått pakken din ja,da kommer nok min i dag også.

men her kommer ikke posten før i 15.45 tiden....

da begynner vi å tempe alle mann!kom du inn på FF i

går eller?

jeg vil egentlig ikke registrere dagens temp,for da ødelegger jeg den fine kurven min.....men,men.

magen min er sååå på tur nå.jobber skikkelig.

hel**** møkka tante.hun kan bare prøve seg.jeg kommer til å klikke

så sinnskt!!

skal bare ut en liiiten tur,så kommer jeg tilbake:-)

Skrevet

Da er dagens første måltid inntatt... wienerpølser. Var jo ikke godt heller. Ugh.

Er så lite motivert for husvask! Vasket jo ganske grundig her for 2 uker siden, men må jo ta en kjapp vask likevel.

Nei da, kom ikke inn på fertilityISNOTMYfriend idag heller. Så da dropper jeg vel det. Blir vel ikke mer spire av den grunn.

Skrevet

hmm...rart det der.

jeg skriver inn temp her på bim også jeg da.

tenkte å ha en nå side for hver pp og registrere

alle dagen.

her er det system ja....hehe.

hvor er nefm?

Skrevet

Skriver temp på bim?? Hvor da?

ingen anelse hvor den tredje rotta er... Burde jo ikke drive å jobbe eller lese på eksamen når hun kan sitte her og chatte med oss :)

Skrevet

skriver det inn i dagboken.

der har jeg også reg når tr har kommet det siste året,nesten...

gå inn på "din egn side".

er ganske greit å ha det der inne.

Skrevet

ok.

grr...fikk skikkelig kløe inni magen!!! Merkelige greier! Hadde det sånn før tanta kom sist periode også. Har mest bare lyst å ta ut livmora og klø den litt på "ryggen" :) Hehe...

Vel, da er jeg i alle fall godt i gang med å legge sammen klær! FY så kjedelig husarbeid er..

Skrevet

du er flink!

har ikke begynte enda jeg.

må se beverly h kl 16,så får se om jeg begynner før det....

folk på kranglesiden er hissige ass....blir sliten jeg.

tror jeg dropper ut den siden.

Skrevet

uff ja... var gøy i går da den kom, men den er jo i grunn veldig teit! Hvorfor i huleste har man egentlig en krangleside???? De diskusjonene som tidligere har gått på skravlesiden har jo til tider vært saklige, men på kranglesiden er det jo bare tull.

Myyyyye hyggeligere her inne på Bli Gravid :) Uff...fikk lyst å ta en test jeg...hehe, men har jo nettopp vært på do. Kanskje like så greit det :) Hehe

Skrevet

ååå,det vl jeg også!

håper egentlig ikke de komer i dag,da slipper jeg å falle

for fristelsen.

er jo ikke om å gjøre å ta en test før tanta kommer....liten vits i.

er glad julen kommer nå,så blir det litt andre ting å tenke på.

får el rett etter julaften vi da:-)

passer bra!da er det jo noen fridager...

Skrevet

ang EL etter jul...det kommer vel an på når tanta har tenkt å dukke opp denne gangen da?? Skal se hun dukker opp julaften! Skikkelig irriterende dersom syklusen har tenkt å begynne å klusse nå når jeg vil ha baby!!!!

jaaaa, skal bli kjempekoselig med jul!!! Skal hjem og feire med familien min i år (jobbet jula i fjor og feiret derfor med svigerfamilien). Gleder meg til en...forhåpentligvis normal...jul i år! Har nemlig aldri likt han som søstra mi var gift med, men i år er han ute av bildet for godt!

Så da får vel jeg og niesa mi ta med hunden og sette ut grøt til nissen på låven (den grøten spiser kattene opp med glede...hehe). Blir kos det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...