Gjest Skrevet 12. desember 2006 #101 Skrevet 12. desember 2006 Jo da, måtte jo pløye gjennom alle innleggene dere hadde skrevet mens jeg sov Blir ikke mye eksamenslesing på dere skjønner jeg Hehe... Du får trøste deg med at det du ikke kan nå lærer du ikke til i morgen likevel Hehe... Hva skal dette bety da? At alle fredags-testerne tester idag??? Det er jo ALT for tidlig! Men, men, hvis de vil være så kjipe så...Hehe! Jeg venter i alle fall til fredag. Litt kjedelig å teste og så kommer tanta to timer senere. Bortkastet penger! Egentlig litt dumt at sånne tester skal være så dyre! De må jo tjene RÅTT på alle de testomanene som er her på BiM!!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. desember 2006 #102 Skrevet 12. desember 2006 jeg skal også vente til fredag! grættis med jubileums.innlegget forresten... de som testet i dag har jo fått negative alle sammen,så er nok greit å vente. i dag er det konge tv kveld da:-) håndball jakten på kjærligheten greys.......
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #103 Skrevet 12. desember 2006 Jeg hadde gledet meg til siste episode av jakten på kjærligheten, men siden det ikke begynner før kl 21.45 (dumme håndballen) får jeg jo ikke sett det! Er jo midt i beste rapporttid på jobb jo... Grrr Som trøst bør jeg VIRKELIG får positiv test på fredag!!! Haha... Men du...har du lagt merke til at veldig mange av de som har prøvd veeelddig lenge har blitt gravide den siste mnd?? Dette må visst være måneden dor dem ser det ut til. Da kommer vel du etter på fredag?? *håpe, håpe*
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. desember 2006 #104 Skrevet 12. desember 2006 jeg vet,det er mange slitere som har forsvunnet:-) jeg håper liksom litt,men har ikke noe tro på positiv test.har blitt vant til at det ikke klaffer. men vil gjerne slippe en ny rundt med pergo. det er noe skikkelig dritt!!!! det går sikkert i reprise til helgen... jobber du 3 netter og har fri 1 dag? eller hvordan turnus har du?
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #105 Skrevet 12. desember 2006 Nei, denne gangen har jeg bare 2 netter. Så fri på torsdag og skal på seinvakt fredag og jobbe helg og så 2 netter igjen neste uke. Vi har ønsketurnus, men det syns jeg bare er oppskrytt. Det blir jo aldri sånn man ønsker likevel! Jeg er ikke spesielt glad i å jobbe netter siden jeg sover så dårlig etter nattevakt. Du...hvor logger man på den der fertilityfriend? Prøvde å registrere meg via den linken på høyre side "join now, it`s free", men fikk ikke logget på via den i alle fall... Er ikke mine blonde hårstrå godt nok gjemt etter hårfargingen i går?? Haha...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. desember 2006 #106 Skrevet 12. desember 2006 jeg fikk det heller ikke til der,men hvis du ser litt lenger opp på siden,på venstre side det også,så står det noe logg inn greier. tror jeg kommer til å bruke den.virker ganske greit,men må jo sette meg ordentlig inn i det først. er så spent på om tempen synker i morgen ass.....
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #107 Skrevet 12. desember 2006 Får bare dette jeg... Unfortunately your request for membership could not be processed favorably at this time. You may want to try again in a few days. Ja, ja, sikkert ikke meningen jeg skal bruke ff da:) Hehe.. Ja, spennende med denne tempen da! Kanskje jeg skal springe ned i postkassa og se om min forsending har kommet?? Hehe...tvilerjo på det da siden den ble sendt i går
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. desember 2006 #108 Skrevet 12. desember 2006 når du går inn øverst der? hmm...jeg kommer inn. jeg hadde ikke fått pakken i dag,min ble også sendt i går.så regner med at den kommer i moregn:-)
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #109 Skrevet 12. desember 2006 Kommer ikke inn uansett hvor jeg prøver... Har prøvd med 2 ulike mailadresser også, men nei da...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. desember 2006 #110 Skrevet 12. desember 2006 hmm...merkelig! kommer inn jeg..... du får poøve igjen litt senere da... men så irri!!
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #111 Skrevet 12. desember 2006 Au...fortsatt vondt i foten jeg etter at jeg tråkket over for 2 mnd siden... Kanskje jeg burde dratt til legen likevel den gangen?? Hehe...litt seint nå Nå har jeg funnet fram julesangene på dataen Har du hørt om en acapellagruppe fra Sverige som heter The Real Group? De synger en sang som heter Bereden väg för herran! Det må være en av de fineste julesangene som finns!!! Hehe...ser kranglesiden har kommet her på bim også. Måtte starte en liten krangletråd der om hvor feige de anonyme er Syns alle burde være tøffe nok til å stå for det de sier. Ingen vet jo hvem man er her inne uansett om man signerer med sitt egent nick!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. desember 2006 #112 Skrevet 12. desember 2006 ja jeg så det.har ikke vært der inne enda,men skal inn å se!!:-) sånne overtråkk er noe drit!de kan være skikkelig seige! har betennelse i begge bena jeg da,er sååå vondt og kjedelig. har ikke hørt den sangen nei.
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #113 Skrevet 12. desember 2006 Hvor ble det av tredjemann her inne da?? Har hun tenkt å ta pause herfra heeeele kvelden? Uff, så lat jeg ble. Har UTROLIG lyst på klementiner, men gidder ikke gå de 50 meterne bort til butikken. Da må jeg jo kle på meg jakke og sko og det blir for pes Får heller hoppe i dusjen snart tenker jeg. Greit å ikke lukte helt "hest" når man skal på jobb Haha
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #114 Skrevet 12. desember 2006 Vi ligger forresten ganske bra an på den liste om mest populære tård og mest aktive brukere Hehe
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #115 Skrevet 12. desember 2006 haha! jeg kikker innom iblandt jeg! men har ikke mulighet til å sitte her hele tiden! desverre! for dere er noen skikkelig koselige skravlejenter *:-) klementiner sa du? jeg har maaaaange her! *rekker over en til deg og dollypopp også, om hun vil ha* skal du på jobb igjen nå?? nei så kjedelig!! turnus virker ikke så greit.... har jobbet det litt da jeg gikk som hjelpepleier, og det var utrolig utmattende. trives godt i min telenorjobb jeg nå ;-) hva jobbet du med da dollypopp? JEG HÅPER at dette er pp for oss som sliter litt. hadde vært utrolig oppløftende, men tar ingen gleder på forskudd. begynner å få mindre og mindre tro, for har så og si ikke et eneste symptom :-( kos deg på jobb du turbo :-)
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #116 Skrevet 12. desember 2006 Hæhæhæhæ... er det nå jeg skal dra deg over på kranglesiden og "mobbe" deg for Telenorjobben (Sentralbord-dame??? hehe...)!?! Nei da, mannen min jobber også i Telenor...enn så lenge. Sa ikke du også at du leste på eksamen da Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur!?? Jepp, skal prøve å bake lussekatter i natt, så da bør ikke de tissedamene ringe på i et kjør! Heldigvis tror jeg min gruppe er den beste Hehe... Snille pasienter som sover når det er natt! Sånn det skal være
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. desember 2006 #117 Skrevet 12. desember 2006 den kranglesiden er jo helt genial for meg! fått meg ny hobby.....hæhæhæ.......:-) har klementiner jeg,ellers takk. de som leser til eksamen er teite;-) jeg studerer for det meste og jobber litt i matbutikk. helt greit. heia,heia,heia norge!! får jeg ikke spille selv,skal jeg hvertfall se på!!
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #118 Skrevet 12. desember 2006 Der er det vel mulighet til å sette ting litt på spissen ja uten at folk trenger å bli så sure som de av og til blir på skravle. Der er folk preget av hormoner ja! Du verden... Og hvis noen da kommenerer litt feil får de rimelig stygge svar tilbake. Huff, jeg må bare le. Du verden så proppet av hormoner visse folk er!
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #119 Skrevet 12. desember 2006 Hva skal vi forresten gjøre for å få mer symptomer da? Her er noen forslag: * spise klementiner til vi spyr * slå på puppene til de blir skikkelig ømme * drikke MASSE slik at vi må tisse ofte * ta oss nær av ALT som blir skrevet og begynne å tute for den minste lille detalj Flere forslag??
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. desember 2006 #120 Skrevet 12. desember 2006 *spise et halvt glass med oliven,effektivt.... *ikke sove,så blir man fort trøtt hehe,først blir jeg kaldt dollyopp på kranglesiden,og så sier en at jeg har talent...hehe...
Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. desember 2006 #123 Skrevet 12. desember 2006 heisann damer. Jeg er stadig innom "bli gravid" for å sjekke hvordan det går med dere andre som jeg har holdt følge med over en lengre tid. Jeg testet positiv den 6 desember etter 21 pp. Jeg føler at jeg har blitt veeeeldig gravid denne uka jeg har visst om det, hihi. Idag er jeg 6+3 uker på vei. Jeg krysser fingrene for dere alle tre den 16!!! hadde vært rågøy om dere kom etter meg inn i 1.tri nå før jul:) Jeg tar imot dere med åpne armer og et glass alkoholfri champis Klem til dere alle tre. (og drysser store mangder babystøv over dere)
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #124 Skrevet 12. desember 2006 Og vi suuuuuger til oss babystøvet!!! SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUG Hehe... i mangel på noe annet å suge på Hæhæ...
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #125 Skrevet 12. desember 2006 må ikke glemme denne tråden nå som vi "krangler" inne på kranglesiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå