Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #76 Skrevet 11. desember 2006 åååh den kommer nok snart den turbo! snart er du i 30års krisa!! neeeeida ;-) man er ikke eldre enn man føler seg. jeg er 22, og føler meg ganske så gammel. det er verre det!!!!! hehe. tokk den der alderstesten, og kom ut til å være over 50..... den var ille den!! hehe... så gammel er jeg da ikke! trodde jeg var ung til sinns! ;-) når skal dere teste? fredag?
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #77 Skrevet 11. desember 2006 jeg fatter ikke de ff greiene jeg...... ble helt grønn av dem! så ga meg ganske fort
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #78 Skrevet 11. desember 2006 uff.... er skikkelig nervøs nå.... vi eier enebolig, og har hybel under oss, og var så uheldige at vi leide den ut til noen ikke så bra folk... altså, de betalte ikke, lot dørene stå oppe (delvis møblert) og vi hadde tilogmed purken på besøk. De driver å flytter ut tingene sine nå ser det ut som, men er så redd de ikke kommer til å vaske etter seg, eller tar med seg møblene våre!! huff...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. desember 2006 #79 Skrevet 11. desember 2006 kan dere ikke bare minne de på at de må vaske ut? så utolig irri med sånne folk!! jeg sikker å prøver å få en ring av en tråd med noe greier på her,en sånn iq-test,og holder på å bli gaaaaaall... ingen av oss som får det til. sier kanskje litt om oss...hehe.men det er den vanskeligste da;-)
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #80 Skrevet 11. desember 2006 Og jeg ligger på sofaen og sløver... Ender vel opp der til jeg skal på jobb. Fikk skikkelig ubehag i magen, så da er nok tanta på vei. Er vel bare å ta på seg en god gammel "bestemortruse" (boksershorts) og et par bind til jobb i tilfelle. Lite kult å gå i hvit uniform hvis den skulle dukke opp og ikke ha reserveløsningen klar Hehe
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. desember 2006 #81 Skrevet 11. desember 2006 men hvis hun kommer i dag så er det hverfall 1 positiv ting med det (nei,ikke positiv,men litt bra...)det er jo at da er syklusen din på rett vei.du har jo regnet ikm i morgen.... du får pakke med deg! hvordan avd jobber du på?
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #82 Skrevet 11. desember 2006 Jobber på en infeksjonsavdeling. Nå tenkte jeg å se litt på Nobelkonserten. Kunne tenkt meg gå være der... Var jo der i fjor da Oprah oh Tom Cruise var programledere!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. desember 2006 #83 Skrevet 11. desember 2006 oi,var han der...kult. var det bra? sitter bare å venter på akutten jeg da. også skal jeg se den dok.på tv 2 kl 22.35.
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #84 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har tenkt å ta en kjapp runde og se at alle pasientene mine sover når rapporten er ferdig...for jeg har også tenkt å se den dokumentaren! Og nåde den som har tenkt å forstyrre meg da Haha... Ja, konserten i fjor var bra. Men det er sikkert annerledes å faktisk være der enn å se på tv. Føler med på stemningen som er der da. Kvalm jeg gitt... Men det er sikkert fordi jeg har proppet i meg norvegiaost. Da kan jeg jo sitte her og late som jeg er gravid-kvalm!!! Haha
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #85 Skrevet 12. desember 2006 Nå må jeg dytte denne opp til dere! hvordan går tempingen? Dollypopp, du har jo begynt på et ffchart, har du ikke? du kan titte på mitt 4 dagers ffchart... hehe http://www.fertilityfriend.com/ttc/ så hun dama som klagde etter bare 3 pp, og ville ha utredning... ble så sinna at jeg kokte, men forsøkte å gi fornuftig råd... så at dolly ikke klarte å holde seg helt her ;-) nei faen altså, nå er det vår tur dolly! hehe. Jeg er forsåvidt blitt litt på trynet siden i går.... er litt kvalm, og har hatt magekrampe i to timer i natt. var helt jævelig. Satt på do å gråt! får iblandt de krampene, og tro meg, jeg tar rier over dem anytime!! grrr... ødela nattesøvnen min.... også er jeg så trøtt... zzz.... Håper det er gravid kvalm du er jeg turbo. hadde vært kjempegøy. Stapp i deg norwegia så det tyter ut av ørene du :-)) så dere de dokumentaren i går? den var så bra! ble helt tårevått her... *sukk*
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. desember 2006 #86 Skrevet 12. desember 2006 hallo! tempingen går bra.svarte deg på det andre innlegget.... hu dama er jo helt idiot.måtte bare si fra jeg......hehe. tro det eller ei men jeg var kvalm i morges jeg også..... tror det har klikket for oss jeg...hihi. ekkelt med sånne mage kramper da!jeg får det innimellom den dagen tanta kommer. dokumentaren var kjempe bra.stakkars dame,som måtte bekymre seg sånn gjennom hele svangerskapet!!men alt gikk jo bra:-) turbo: hatt en fin vakt?kom tanta eller?håper ikke det!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. desember 2006 #87 Skrevet 12. desember 2006 åååå,kjener jeg begynner å få litt panikk her.... kjenner at tanta er på vei,måtte gå på do å sjekke, men hun hadde ikke kommet enda.... håper ikke spenningen tar slutt i løpet av dagen! har skikkelig murringer og i ste hadde jeg litt sånne krampetak i magen.ikke bra...... hvor er dere jenter? du sover vel turbo?
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #88 Skrevet 12. desember 2006 nåmmen dollypopp da! leste innlegget ditt til hun dama i 3pp nå, og holdt på å le meg ihjel.... er det hormoner ute å går ? ;-) er HELT enig, er ikke det, men du ga hu godt inn! godt å slippe at andre sperrer for dem som virkelig trenger det. Husk at mensmurringer er graviditetstegn såvell som mens tegn! men tempen din går opp, og ikke ned. hadde den gått ned, ville jeg trodd det var tante. men siden den er på vei opp, sier jeg det tyder på graviditet :-) håper det! du fortjener det mer enn meg! (du har prøvd lengre) så jeg tror nok ikke spenningen er over for din skyld. jeg gleder meg til jeg nermer meg ikm selv... er så usikker på når den var(enten 16 eller 19) men hyåper jo på positiv test så fort som fy! vil jo bare ha en liten augustspire.... Hvordan går det turbo? kommet hjem??
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #89 Skrevet 12. desember 2006 Nå kom forresten testene fra duracellgirl weeee :-))))) to stk digitale clearblue :-)) det var snilt synes jeg! :-))))) håper de viser "gravid" til meg også!! da sender jeg testen videre til en av dere :-D
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. desember 2006 #90 Skrevet 12. desember 2006 å,har du arvet?så greit da! fått posten allerede du da....men du skal ikke teste i dag? er jo så mange som ikke klarer å holde seg til fredag. lurer på om mine tester kommer i dag.....
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. desember 2006 #91 Skrevet 12. desember 2006 hehe...var kanskje litt streng mot hu dama,men blir så provosert..... får håpe det er grav og ikke tr som er på tur. viiiiiiiilll ha spire nå!!! har prøvd lenge dere også,så er på tid for oss begge:-)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #92 Skrevet 12. desember 2006 ja det er på tide nå snart synes jeg... blir helt gal av å prøve, og klarer jo ikke konse på eksamen slik jeg egentlig bør.... har bare lest notatene, og overskriftene i bøkene omtrent... klarer ikke fokusere... slik blir det gjerne med denne babyfeberen!! Ja Duracell sendte det til meg, siden hun ikke trengte det mere (hun var jo blitt gravid!!! ) var så glad på hennes veier :-)) hun sendte testene for mange dager siden da. Har ikke tenkt å teste i dag. tror at det hadde vært borti natta. det er jo fremdeles 4 dager til ikm! :-) men fredag, da er jeg med! selv om jeg har ikm på lørdag eller tirsdag. skal bli morro å få vite resultatet. blir jeg ikke gravid, blir det to måneders diett på meg tror jeg (eller mer) må litt ned i vekt, og skal bruke reductil, så...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. desember 2006 #93 Skrevet 12. desember 2006 har omtrent ikke lese på 2 uker jeg og har eksamen i morgen.... men vet at jeg stryker,så gidder ikke lese så mye mer i dag. ødlegger jo alt dette baby styret....! nå har murringene gått bort.men kom på at hvis tanta kommer i dag så får jeg bare 25 dagers syklus,og det er jo litt lite.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #94 Skrevet 12. desember 2006 ja det er i minste laget!! du har ikm den 15 har du ikke??? Jeg har 28 dagers syklus. utrolig kjekt :-) du skal se murringen kommer tilbake ;-) Har du noen andre symptomer? Jeg har bare det at jeg er trøtt.... ellers rent lite. (har vært kvalm da, men trokke det teller iogmed det var i forbindelse med krampen, og timene etter den. da kastet jeg jo nesten opp, og svettet som en gris.... besvimte nesten. var helt jævelig... huff.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. desember 2006 #95 Skrevet 12. desember 2006 hmmm,men hva kom det av da?så ekkelt! jeg begynte å få ømme pupper allerede fra el. de pleier å være ømme de 5-6 siste dagene før ikm og så forsvinne på ikm dagen. nå er de nesten ikke ømme lenger og det er 3 dager til ikm. var litt kvalm i morges,men det kan jo være så mangt. ut i fra tidligere sykluser har jeg ikm på fredag,men hvis el var den dagen jeg tror,så er det egentlig ikm i morgen eller torsdag. men sier fredag jeg... er så spent på hva tempen viser i morgen!!!!håper min kurve fortsetter å gå rett opp også;-) er så spent på turbo jeg.hun mente jo at tanta var på vei i går. kan vel ikke sove enda....??!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #96 Skrevet 12. desember 2006 Puppene mine er aldri til å stole på. når ikm nærmer seg, blir de alltid litt ømme, og får også melk i dem, så de puppene kan dra langt vest!! hehe. de bare tuller med meg uansett. Kvalme er jo et godt tegn da dolly! håper det er tegn på det vi håper på her alle sammen :-D Tempen er jeg også drit spent på. Den trenger ikke stige, så lenge den ikke synker for mye. Jeg håper ikke min synker.... uff... hadde blitt så lei meg.. hehe Ja nå har turbo ligget å gryntet seg lenge nok nå synes jeg!! opp å hopp turbo!! håper hun hadde det greit på nattevakten sin :-)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #97 Skrevet 12. desember 2006 nå kommer sønnen min hjem, så må stikke :-)) (har vært hos dagmamma imens jeg har gjort et desperat forsøk på å lese!)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. desember 2006 #98 Skrevet 12. desember 2006 å,det har ikke jeg fått med meg... hvor gammel er han? snakkes senere!
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #99 Skrevet 12. desember 2006 Hepp, hepp, ser jeg er etterlyst Hehe... Syns jeg var virkelig flink idag og sov til klokka var halv 4!!! Det er ikke verst for å være meg. Våkner alltid kl 13 etter nattevakt, og 4-5 timer søvn er litt lite når man da ikke får lagt seg før kl 8 igjen neste dag Så halv fire er bra! Nå er jeg klar for ny natt! Og nei da...dere tror vel ikke den tanta dukket opp??? Hadde murringer stort sett hele natta, men da jeg kom hjem ble de borte. Så da får vi se da... Men den kommer nok.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. desember 2006 #100 Skrevet 12. desember 2006 heeeeeeeeeeeeeiiii!!! så bra at hun ikke kom da! vet ikke hva du har pløyd gjennom over her.men har hatt murringer i dag jeg også.men det gikk over og tanta har ikke kommet enda. tror det var greit at testene ikke kom i dag,da hadde jeg nok brent av en. alle fredags testerne tester jo i dag.... deilig å sove lenge da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå