dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. desember 2006 #51 Skrevet 11. desember 2006 ja,skal fortsette. temper man når tanta er der også,eller begynner man når hun har dratt...?er helt grønn på det her jeg....
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #52 Skrevet 11. desember 2006 jeg vet ikke.... men jeg tror ikke jeg kommer til å tempe når tanta er der :-| mulig jeg gjør det, men ble plutselig litt usikker? Hva tror turbo?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. desember 2006 #53 Skrevet 11. desember 2006 jeg prøvde forresten å kjenne på denne berømte tappen da. skjønte ikke noe av det heller jeg....hehe. men det er kanskje like greit.kan jo bli litt mye å holde styr på.
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #54 Skrevet 11. desember 2006 Ingen anelse om man skal tempe når tanta er der, men kanskje like så gerit det. Da har man jo i alle fall tempen for hele syklusen. Ble akutt trøtt jeg gitt... tror jeg skal slenge meg på senga og se om jeg får sovet litt. Ellers blir det vel hardt å være våken til kl 8 i morgen tidlig
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. desember 2006 #55 Skrevet 11. desember 2006 æru gravvid eller???hehe.... det er så digg å sove på dagen!har ikke tid til det jeg. sitter og vurderer om jeg skal ringe hu dama eller ikke. hva sier du turbo? har du snakket med sånne spådamer før?
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #56 Skrevet 11. desember 2006 ring hu! ring hu!! hehe sitter å venter på deg jeg :-D hehe Den berømte livmortappen kjenner jeg til! kjent på den i flere sykluser nå, (riktignok bare rett før tanta kommer, og på meg begynner den høyt, å kommer lengre å lengre ned) den beste stillingen å finne tappen på, er faktisk på do. lykke tilo :-D hehe¨
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. desember 2006 #57 Skrevet 11. desember 2006 nå hadde jeg endelig mannet meg opp,også var det opptatt.....hehe. hvor gammel er du egentlig? jeg tror turbo er 31.jeg er straks 24.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #58 Skrevet 11. desember 2006 jeg er yngst her da! 22 er jeg :-) (og et halvt :-p :-p :-p )
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #59 Skrevet 11. desember 2006 har dere sett disse to? hvis ikke må dere se... holdt på å le meg ihjel av den rødhette greia og rødhette: hahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. desember 2006 #60 Skrevet 11. desember 2006 84 da? jeg er 83. hvor er du fra? skal prøve hu dama igjen snart.har prøvd 3 ganger,men er bare opptatt....
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #61 Skrevet 11. desember 2006 ja jeg er 84modell :-) jeg bor i kristiansand!! enn du da??
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. desember 2006 #62 Skrevet 11. desember 2006 ok,nesten like gamle vi da:-) bor 1 mil utenfor oslo.
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #63 Skrevet 11. desember 2006 Vips tilbake... Fikk jo ikke sove noe særlig da, så da får nattevakta gå som den går. Pleier alltid å være sånn når jeg skal jobbe natt...våkner tiiidlig og får i alle fall ikke sove noe mer den dagen! Uff, dere får meg jo til å virke urgammel!!! 76modell... Kan bare gå og grave meg ned med det samme Hehe... Har du kommet gjennom til hu spådama da??
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. desember 2006 #64 Skrevet 11. desember 2006 hehe....man er ikke eldre enn man gjør seg til;-) har ikke fått ak i henne nei.kan være jeg prøver igjen i morgen. hørt noe fra mannen?har han det bra?
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #65 Skrevet 11. desember 2006 Jo da, han ringte både på lørdag (dro lørdag morgen) og i går kveld Hehe... Og de har det så bra som de kan få hatt det uten damene sine Hehe... Det er litt gøy med de spå-greiene. Synd det er så dyrt! Nå fikk jeg en følelse av at tanta kommer til å dukke opp snart. Ikke vondt i magen, bare et sånn ubehag. Ja, ja, siden det likevel (ganske sikkert) ikke har klaffet denne gangen heller, er det jo best hun kommer slik at jeg slipper gå og vente i 3 uker til før jeg får begynt ny pp!!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. desember 2006 #66 Skrevet 11. desember 2006 så bra!man trenger litt tid fra hverandre også. enig,hvis den dumme tanta skal komme,så får hun komme nå! jeg skulle egentlig ønske hun gjorde det,så kunne jeg slappet av og konsentrert meg om andre ting.
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #67 Skrevet 11. desember 2006 Hei Turbotrollet Ja, dette blir spennende... Jeg får opp graviditet, h å p e r det stemmer da...At du ikke blir skuffet. Ønsker deg masse lykke til! *klem* Chanelle2 Hei dollypop Ja, blir spennende å se, for jeg får frem graviditet:0) Men er usikker på om det blir akkurat NÅ, jeg...Virker som om du må vente litt til, men kan godt være det blir nå. Får opp en skjønn liten gutt hos deg. Lykke til! Chanelle2 Dette høres lovende ut eller hva??? Hehe... Vi tror jo på ALT disse spådamene sier så lenge det er til vår fordel
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. desember 2006 #68 Skrevet 11. desember 2006 hehe....jada,vi får suge til oss! vi har jo rett og slett ramla helt av her begge to.eller alle tre... tror jeg må ta en liten pause etter denne pp. blir jo helt koko i hodet... men nå kommer jo jul og nyttår og full pakke,så det skal nok ikke bli så vanskelig. tenk så nedtur om tantene kommer før vi får testet! vil heller ha en negativ test,for da er det sikkert at tanta kommer. vil ikke at hun bare skal komme "uforberedt"......
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #69 Skrevet 11. desember 2006 Ja, kjipt om hun kommer, men jeg har som sagt på følelsen av at hun dukker opp når tid som helst. Har egentlig ikke vært så veldig på symptomjakt og vært så opptatt av dette denne mnd, men hehe...det er jo litt gøy også da:) Jeg pleier bare å si at den (babyen) kommer når den kommer, og kommer den ikke får vi kjøpe oss en Altså adoptere... Men håper jo på få egne da...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. desember 2006 #70 Skrevet 11. desember 2006 jeg pleier jo aldri å lete etter symptomer,pleier ikke å ha noen forhåpninger i det hele tatt,så det er litt drit å være så spent.... får håpe det blir noen på oss etterhver hvertfall. er fint med "kjøpebarn" også,men det vil jeg ha tillegg....
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #71 Skrevet 11. desember 2006 Ja, man bør vel i alle fall sjekke ut alle muligheter til å få egne barn også. Så du den dokumentaren som gikk ...tror det var forrige helg eller noe... om adopsjon av embryo? Litt interessant, men det var jo som sagt USA.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. desember 2006 #72 Skrevet 11. desember 2006 ja,jeg så den. men da blir det liksom ikke våre da... men det skal jo være ganske stor sjanse for å få det til med prøverør. men det tar jo fort noen år og vente da.... snakket akkurat med ei venninne.hun og mannen gikk fra hverandre i høst,og nå siter hun der med 2 unger.de blir ikke enige om hvordan de skal gjøre det.og hun holder på med en fyr som har dame og de har et barn på 4...... hvor er logikken liksom....
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #73 Skrevet 11. desember 2006 jeg kunne nok ha adoptert embryo... hadde nok følt at det hadde vært "mitt" uansett... adoptere skal jeg uansett, men håper jo at det blir noen år til ;-) gjerne når jeg er 30 eller noe. skal da adoptere fra brazil, gjerne en litt eldre unge (3-8 år) det er dem som aldri blir adoptert, og som lider grusomme skjebner. vet at det er mye arbeid når de får så mye igjennom oppveksten sin, men jeg vil gjøre alt for at det skal fungere! men akkurat nå, er det ihvertfall min egen lille spire jeg tenker på. og turbo, du er da aldeles ikke gammel :-)
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #74 Skrevet 11. desember 2006 Hehe...pleier å fleipe med alderen min Jeg fylte 30 i åpril i år. Og mannen min nå i desember...så jeg pleier å si jeg har gått på barnerov Men det er da ikke stor aldersforskjell på oss da i motsetning til mange andre. Og min beste venninne er 26, så jeg føler vel at jeg aldri kommer til å bli gammel Og det er vel den indre alderen som teller?? Hehe... har i alle fall ikke opplevd noen 30 års krise
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. desember 2006 #75 Skrevet 11. desember 2006 prøvde meg på det FF greiene jeg nå, men dum som jeg er...... er jo så mye rart der inne...får se om jeg skjønner det. kunne vært på norsk da...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå