Gjest Skrevet 10. desember 2006 #26 Skrevet 10. desember 2006 Har du noen gang prøvd å tempe? Og hvor ble det av den tredje rotta her på skravletråden vår??
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. desember 2006 #27 Skrevet 10. desember 2006 aner ikke....håper ikke hun gikk i fella.....hæhæhæ... nei,bare nå i ste.lilletrollet maste om at jeg måtte gjøre det før hun la seg,så... men skal lese litt på pernille etterpå.se om jeg skjønner det. har du kjent på tappen og sånn? har ikke det heller jeg..
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #28 Skrevet 10. desember 2006 I grunn godt å høre at det ikke er alle som EL-tester, temper og kjenner på den der berømte tappen... Syns folk her inne stresser så innmari med å bli gravid! Kan godt forstå at de som har prøvd lenge gjerne vil prøve alle sånne triks. Men de som er i 1 og 2 pp er jo nesten helt "manisk" til tider! Prøvde en gang å kjenne på tappen da jeg satt på do, men nådde ikke opp da og ga opp Haha... sånn er det når man ikke eier tålmodighet
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. desember 2006 #29 Skrevet 10. desember 2006 jeg også synes folk begynner å stresse litt tidlig. hvis jeg skulle startet med alt det der etter 1-2 mnd hadde jeg sikkert vært gal nå... men etter 19 pp føler jeg at det er på tide å engasjere meg på nye fronter. blir jo litt spenning i hverdagen...hehe. da begynner vi å tempe sammen.eller hva?
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #30 Skrevet 10. desember 2006 Jepp, får se når tanta dukker opp da. Men er vel uansett greit å ha et tempmål liggende i tilfelle man skal ha bruk for det senere en gang (når babyen får feber...haha) Du bestilte tester på babyornot? Vet du hvor lang leveringstid de har? Mener å ha sett at de også selger tempmål. Bra sykepleier jeg som ikke har tempmål hjemme fra før Hehe..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. desember 2006 #31 Skrevet 10. desember 2006 pleier å bestille på billigtester,men hadde jo ikke det passordet jeg trengte... så nå bestilte jeg på babyornot.hadde temp der så jeg, men så ikke på prisen. var 2-3 dagers leveringstid. bra sykepleier....hehe
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #32 Skrevet 10. desember 2006 Må man registrere seg for å kjøpe??? Kanskje jeg skulle slenge inn en bestilling før jeg kryper til køys.. Kan jo begynne å tempe uansett, så ser man vel om tanta kommer etterhvert
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. desember 2006 #33 Skrevet 10. desember 2006 ja,men det tar typisk 2 min. da har du den sikkert til onsdag. begynner i morgen jeg,men bare fordi jeg er så nyskjerrig...
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #34 Skrevet 10. desember 2006 Da har jeg slengt inn bestilling på tempmål og graviditetstest! Hehe... så da bør ikke tanta komme
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. desember 2006 #35 Skrevet 10. desember 2006 bra!! dette kommer til å bli en helt grusom uke!! kommer til å gå sååå sakte! og eksamen kommer til å gå til hel****. har ikke tenkt skole på flere uker....bare baby.. men,men.sånn er livet.
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #36 Skrevet 10. desember 2006 Uff ja... Men det får gå som det går. Tror jeg skal køye jeg. Må opp "tidlig" i morra... har frisørtime kl 10. Men trenger jo ikke stå opp før ti på ti da. Frisørsalongen ligger jo bare rett borti gata her Vi snakkes! Får hjelp hverandre å korte ned på ventetiden Selv om jeg er ganske sikker på hva mitt resultat blir...denne gangen også God Natt!!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. desember 2006 #37 Skrevet 10. desember 2006 ok,god natt! lykke til hos frisøren:-)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #38 Skrevet 10. desember 2006 Nå ser jeg at dere har vært utrolig aktive her imens jeg var borte! fikk veeeldig mye å lese på! men må jo holde et øye med hva dere skriver, ellers faller jeg helt ut! Jeg skulle nok bare være litt sosial med min kjære... så polarekspressen (tidenes beste julefilm) som jeg har villet se siden 25 desember i fjord! hehe så storkoste meg med julekaker, og bekmørk stue, og polar ekspressen durende i stua. Jeg har ikke kost meg bedre på mange måneder ;-) Jeg ser dere skriver en del om temping. har selv begynt å tempe for bare noen dager siden, og tempen blir foreløbig bare høyere. så er nyskjerrig på å se hva den er på i morgen. det eneste jeg har lest som er viktig, er at man temper rett etter at man har stått opp. Jeg temper ikke til samme tid, men er ikke så mange timers forskjell heller da helvigvis. Jeg håper virkelig det klaffer denne prøveperioden her... vil så gjerne ha augustbaby!! Jeg har blitt spådd av flere. mye spriker, men den beste til å spå her inne, er Twig. hun har hatt fultreffer på hele livet mitt omtrent, å hun burde dere høre litt på ihvertfall. Jeg derimot, jeg spår ofte svada, men noe rett har jeg jo. Nå har sikkert dere lakt dere, så det gjør jeg også... eksamenslesingen går rett til hel.... klarer ikke tenke på annet!! helt utrolig hvor mye dette babykjaset tar opp av tiden vår ;-) natta jenter, ser dere i morgen! klem
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. desember 2006 #39 Skrevet 10. desember 2006 blir ikke noe lesinge her heller.... twig sa at det ikke var langt unna på meg:-) klarer nesten ikke å vente til fredag.... så bra at dere har kost dere!hørtes fint ut;-) sove godt!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #40 Skrevet 11. desember 2006 nå var det lite liv i dere damer!! *dytte*
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. desember 2006 #41 Skrevet 11. desember 2006 kan godt gå over på denne tråden... sitter egentlig og leser til eksamen,men blir jo til at jeg havner opp her hver dag.... den kommer til å sette turbon ned i dass...... men,men.skal bli husmor med mange barn jeg...hehe
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #42 Skrevet 11. desember 2006 Hepp, hepp...I`m back!!! Vært hos frisøren. Kanskje det hjelper på fruktbarheten å ikke være blond Haha... Fått mail fra babyornot at sendingen min er underveis. Så da satser jeg på at den er her når jeg våkner etter nattevakt på onsdag eller noe
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. desember 2006 #43 Skrevet 11. desember 2006 det fikk jeg i dag også. men mistet litt håpet i dag da.skulle gjerne hatt litt høyere temp,men vet jo ikke hva som er vanlig for meg... ble du fornøyd med håret?
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #44 Skrevet 11. desember 2006 Litt usikker... ble brunt med litt rødskjær i. Men litt "blasst" ned mot tuppene...om du skjønner. Men jeg hadde jo en del striper i det fra før og da blir jo kanskje fargen litt "merkelig" Hehe... Det går seg nok til. Hvis ikke er det jo bare å ta litt hjemmefarging. Det går an når håret likevel er mørkt, men hadde aldri farget håret fra lyst til mørkt selv Da hadde jeg vel endt opp med grønt eller oransj hår Haha... Nå sitter jeg her og er kjempevarm!!! I går frøs jeg jo nesten hele dagen.. Men det har kanskje noe å gjøre med at det er 10 grader varmere ute idag og jeg nettopp har spist varm lunsj?!? Bare en liten tanke jeg fikk...hehe
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #45 Skrevet 11. desember 2006 Har dere sett denne?? Ganske genial http://www.bryllup.dk/option,com_womancalendar/Itemid,220.html
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #46 Skrevet 11. desember 2006 hehehe ja det skal jeg og :-p du må ringe vilde... er så nyskjerrig på hvordan det går!! hun er veldig flink. hun andre virket jo helt surrete... sorry altså, men hun virket jo helt fjern!! litt ydmyk må man jo være!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. desember 2006 #47 Skrevet 11. desember 2006 ferdig med det der jeg...:-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. desember 2006 #48 Skrevet 11. desember 2006 hun var helt fjern!! kanskje jeg ringer etterpå.hvis ikke venter jeg til tanta evt har kommet.får se....
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #49 Skrevet 11. desember 2006 så kult!! håper du ble fornøyd med håret da turbo!! så du blir varm og kald om hverandre du nå altså? får håpe det er et tegn, og ikke den varme lunshen :-) hehe Dollypop, du har jo ikke så lav temp da! noe av det samme som meg, og det er jo ikke s¨å lavt da!! temp nå fremover å se om tempen går ned, eller om den er stabil ca. om den går ned = tanterød er på vei, holder seg oppe= gravid :-DD
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #50 Skrevet 11. desember 2006 ååååh er så spent :-))) du må fortelle meg hvordan det går da, når du ringer henne. :-DD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå