Gå til innhold

Rotte oss sammen? Turbotrollet og Dollypopp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vi ikke lage oss vår lille egene skravletråd da?? når hadde dere IKM folkens?? var det ikke 15 og 12 eller noe?? Så utrolig spennende... synes det er så skit å få tanta, for da er liksom den spenningen over... VELL denne måneden er det vår tur! gøy å rotte seg litt sammen ;-) ser det er så mange som har sånne koselige skravletråder... nå lagde jeg min egen ;-)

Noen symptomer hos dere? Ikke her... for tidlig foreløbig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jupp!god idè!

jeg har ikm på fredag,eller den er vel egentlig litt før.

onsdag eller torsdag,men gidder ikke bytte nå.

hadde el noen dager før jeg hadde regnet med.

hvis den hel***** tanta kommer denne mnd så

tror jeg det klikker for meg....nå gidder jeg ikke prøve mer!

men så lenge vi står sammen så skal dette gå bra!

Skrevet

Ja pokker heller, om tanta viser seg hos noen av oss, skal vi ta å gi henne skikkelig bank... hehe hu kan bare prøve seg ;-) har du prøvd lenge dolly?

Jeg håper jeg har hatt to el, for da er jo sjangsen dobbelt så stor her hos meg. er to tre måneder siden jeg sist fant el, så er i kjempegodt humør bare den kom jeg. da er ihvertfall muligheten der :-D

du jobber på nettene leste jeg? med hva da?

Skrevet

er i 19pp nå,så føler vi har prøvd lenge nok.

jeg vet også at jeg har hatt el,for jeg var hos gyn

for 1,5 uke siden og da sa hun at det var en flott el på gang:-)

det er turbo som jobber netter.hun jobber som sykepleier på

et sykehus i oslo.

jeg studerer.skal bli jordmor etter hvert.

du da?

Skrevet

Da får jeg vel "henge meg" her inne også da...haha! Eller henge meg på... som nok gjør testeresultatet en smule bedre!

Koselig at du laget en skravletråd!

Har som sagt ikke helt tro på at det klaffet denne gangen heller, men kanskje det er positivt å ikke ha noen som helst symptomer?? Satser på det jeg :) Haha...

Og som sagt så står jo alliansen med storken og nissefar ved like fortsatt

Skrevet

Jeg fryser jeg... Er kald nesten hele tiden. Kan det være et symptom tro?? Eller er det bare et symptom på at jeg har på meg for lite klær?? Hehe... men pleier jo aldri ha mer klær enn det jeg nå har på meg når jeg er hjemme... Har isklade fingre og føtter...*håper jeg får et par fancy tøfler til jul*

Skrevet

hehe....vi får satse på at det er et tegn!

det er kanskje like greit å ikke ha helt troen,da blir man

ikke så skuffet.

jeg kommer til å bli så drit sur hvis det ikke har klaffet nå.

men nå er det 3 stykker som sier jeg er gravid inne på

spåsiden......hmm.....

Skrevet

Heisann dolly! (kaller deg bare det)

så det er flere som har spådd deg gravid altså? tok for morroskyld å prøvde deg på pendelen (spår litt jeg også,) for fikk følelse av det samme, og den fikk faktisk også opp graviditet nå ja :-D håper du blir gravid jeg! det er vell fortjent etter så lang tid! Du er ihvertfall godt på vei når de har sett at du har hatt el. teoretisk sett så utgjør jo det 25% og det er jo en god del!!!!!!!!!! Har du foressten noen barn fra før?? har en sønn jeg :-)

Hei Turbo

Fryser du fælt altså?? jo det kan være et symptom det også! og slik du føler nå, er akkurat slik jeg har det når jeg faktisk er gravid! da tror jeg at jeg ikke er gravid, og merker ingen symptomer... jeg har blitt lurt flere ganger, alltid når jeg har det slik, er jeg gravid! håper det er tilfellet ditt også, og at jeg føyer meg på! Hvor mange pp har du hatt?? har du noen barn fra før? Har en liten gutt selv.

Dæggern, vi får tiden til å gå, når vi har skravletråd altså! følge hverandre opp! gleder meg til vi alle kan skryte på oss graviditet :-D

Skrevet

Jeg er sikker på at Dollypopp er gravid denne gangen!!! Har det bare på følelsen...og nei, jeg spår ikke :) Hehe...

Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur!..

Jeg er bare i 4 pp ennå så trenger vel i grunn ikke stresse med noe som helst. Prøver på nr 1. Har aldri vært gravid, så vet ikke hvordan det skal føles :)

Skrevet

ååååh :-) så utrolig kjekt! første graviditet er så spennende (nå har jo ikke jeg fått hatt en andre sånn ordentlig men hehe) det er så utrolig å være gravid!! håper du treffer du også!! at det blir spire på deg og. Duracellgirl som ble gravid her for noen dager siden, hun sendte meg resten av digital testene sine, så jeg håper på at de er like snille mot meg som de var mot meg!! :-D hvis de viser positivt til meg, så skal jeg sende de videre til nestemann! (sånn lykketest da hehe)

Jeg er selv blitt spådd gravid i desember av to stykker. så er spesielt spent. Har også vært veldig positiv, så humøret mitt har jo vært et helt annet.

Jeg har også sterk tro på dollypopp i denne pp! krysser fingre og tær og alt som er for henne!

Skrevet

nå_erre:

så bra!da må det jo være noe i det:-)

har ingenm fra før og har aldri vært gravid.

hvor lenge har dere prøvd?

turbo:

det her tar jo helt av...alle spår meg jo gravid.

også kommer du i tillegg...hehe

Skrevet

jeg skal hvertfall!

hvis ikke den stygge tanta har kommet da....

du også så jeg:-)

også er det en til som er med.

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg tester på fredag... mulig jeg gjør det for å få det ut av systemet men.... den blir nesten garantert negativ! har kort lutefase så (12 dager) men har testet positivt på 11 dagen faktisk, så det er jo håp.... Jeg har 11 prøveperioder bak meg, og 3 SA... håper jeg blir gravid snart, og at spiren sitter!!!

hvordan er det med symptomer hos deg da dolly?

Skrevet

de ømme puppene kom allerede rett etter el.

pleier ikke komme før 5-6 dager før ikm.

ellers ha¨de jeg en rart følelse i magen torsdag,fredag og

lørdag,men den er borte i dag....

ellers ingenting:-(

men,er jo ikke alle som får masse symptomer heller.

du da?

du har jo vært gravid noen ganger,så merker det kanske

når det skjer igjen??

Skrevet

Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur!...

Du har hatt 3 SA? Når hadde du den sist da? Og de gangene du IKKE har vært gravid har du hatt masse symptomer og ingenting de gangene du HAR vært gravid??

Skrevet

turbo:

hmm...løvinne_75 sier at du ikke er gravid,

men det kan jo ikke stemme!

heier på deg jeg.

Skrevet

Hehe..ja, hun sier så. Og jeg har jo ikke helt tro selv heller da... :)

Men Twig sa det kanskje var en mulighet :) Og Nattinatt var usikker... Hehe!

Har tidligere også blitt spådd alt fra desember til mars, så dette tar jeg med en stor klype salt :)

Skrevet

jada,man må jo det.

tror det er 3 som har spådd meg gravid nå,

2 sier neste mnd og 2 har sagt mars....

velger å tro på de første jeg...hehe

men ble spådd gravid av mange i august også,

og det ble jeg jo ikke.

Skrevet

Hadde faktisk vært gøy å dra til en "ekte" spåkone en gang :) Var hos en som spådde i tarotkort en gang, men hun sa i grunn bare masse svada som var ganske generelt på bakgrunn av det hun spurte meg om :) Men det var jo litt gøy da.

Skrevet

det hadde faktisk vært veldig gøy!!

skal begynne å tempe jeg også.

målte nå,bare for gøy.den var 37.40

Skrevet

Sitter her og vurderer om jeg skal kjøpe meg et temptmål og tempe neste periode. Er ikke det litt bedre enn EL tester? Kanskje litt mer pes når man MÅ våkne til samme tid hver dag. Ikke alltid like lett når man jobber turnus... Men temping er vel sikrere for å finne ut om man FAKTISK har EL??

Skrevet

jeg bruker ikke el-tester,for de slår ikke ut,men tenkte å

begynne å tempe.

de dagene jeg er på skolen står jeg opp til samme tid.litt

tidligere når jeg jobber helg,men det får bare være.

kan aldri tenke meg at noen timer fra eller til skal ha noe

å si!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...