Gå til innhold

Mister jeg melken nå da? Vil ikke!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på snart 5 mnd, hun begynner å bli ganske stor nå, godt over 8 kg. Begynte med grøt for en mnd siden, som tillegg til mm på kvelden. Merker at jeg har mindre og mindre melk nå, det er ikke bare hun som spiser mer. Prøver å slappe av, amme ofte har jeg alltid gjort når hun er våken, nattammer, osv... Nå begynner jeg vel å merke at jeg har sovet 5-6 timer i snitt hver natt i fem måneder(klarer ikke å sove om dagen), for jeg er fryktelig sliten om dagen, slappper av litt når hun sover(maks to timer om dagen), ellers kan jeg jo ikke løpe fra pliktene mine.

Mensen passerte for to uker siden, jeg føler at jeg har fått fryktelig lite melk den siste uka... Hva skjer? Hva kan jeg gjøre da? Jeg synes det er utrolig fint å amme, og vil gjerne gjøre det i så stor grad som mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg har også hatt det sånn dei siste 3-4 dagene. veit ikkje om ho har sånn auke periode eller om eg har mindre melk enn før. eg liker og amme og så er det så lett. eg skal følge me de neste dagene tenkte eg, for å sjå om da e nåke så fortsette. ho har hatt litt tørrere bleier også. skal på 5 mnd's kontroll om ei veka så viss da ikkje har forandra seg til då så tenkte eg at eg skulle ta da opp me helsesøster. håper melka blir ei stund til

Skrevet

Fullammer du? Vi har gitt henne litt grøt ved siden av på kvelden de siste ukene, men gir alltid pupp før grøt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...