Gå til innhold

Dere som ikke vet kjønn =)

Anbefalte innlegg

Har dere noen følelse på hva dere venter? Evt hvorfor?

Jeg har en liten følelse av jente. Har hatt denne følelsen hele tiden, noen periode litt sterkere enn andre.

Vet egentlig ikke hvorfor heller. Alt er likt med førstemann som er gutt; ikke dårlig, guttemage, ikke spes stor mage osv..

Eneste forskjellen er at jeg er mye mindre hormonell, noe jeg tror bare har noe med situasjonen vi var i den gangen og den mye bedre situasjonen vi er i nå.

Å så har jeg lagt på meg mindre, men det tror jeg er fordi at denne gangen var jeg tyngre i utgangspunktet.

Prøver å forberede meg mentalt på at det kan bli en gutt, men det passer liksom bare ikke. he he..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7411218-dere-som-ikke-vet-kj%C3%B8nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva det blir, men har en sterk følelse av at det blir en gutt. Vet ikke hvorfor. Har to barn fra før, gutt og jente, men kommer ikke på at magen er veldig lik noen av gangene. Jeg føler meg mye lettere og nettere, men det er fordi jeg var lettere da jeg ble gravid denne gangen enn hva jeg har vært før....

Blir uansett veldig spennende. Vi er fire stk her som er spente:-)))

Vi vet ikke hva det blir så det skal bli spenning til siste skrik. Jeg tror vel mest det er ei jente, selv om jeg har det de kaller typisk guttemage. Gleder meg til å kunne begynne å kjøpe masse fine klær og ikke bare lete ut de nøytrale og litt kjedelige plaggene. 5 dager igjen til termin så forhåpningsvis får jeg snart vite hvilket kjønn gullongen vår har, og kan begynne å bestemme oss for hva vi skal kalle den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...