ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Jenta mi på 7 mnd er så opptatt av føtter- både sine egne og ikke minst andres! Når hun sitter ved bordet å spiser, driver hun og titter ned på gulvet på føttene mine bla. Nå nettopp lå hun tittet på føttene til sambo og holdet på å le seg i hjel, da han viftet med tærne Flere babyer med fetisje (hehe- skrives det sånn?) for føtter?
april 06;) + mai 09* Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 gullet vårt har og tåfetisje! Fant sine egne føtter når han var 4 1/2, og hadde da et nært forhold til de en mns tid. Så dabbet den interessen av, nå er det heller mine tær som er topp! Hvis jeg har beina på gulvet og er barbent kommer han ålende i full fart, i håp om å få bite på de. Det får han ikke lov til, men jeg har fått passe sjokk noen ganger hvis jeg sitter konsentert og jeg plutselig blir bitt i tåa. Kikker ned, og der ligger den lille skøyeren og smiler fra øre til øre;-)
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Jepp, her også : ) Ekkelt når jeg holder på med noe, så kommer han snikende og kiler meg på tærne. Er jo så kilen også da. Men han smiler fra øre til øre : )
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2006 Hehe- er megakilen, jeg også, så jeg kjenner til det. hihi.. de er rare )
Blomman Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 ja, hehe de er så morsomme å leke med! Når vi er på møte i kirka så kravler han rundt og tar på skoene til damen og drar i de tynne strømpebuksene deres - og de syns og det er moro med denne sjarmøren som kommer drar dem i beina....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå