Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Har lyst på Teutonia Misteral..men åpen for forslag. Vil ha en litt trendy og viktig med gode hjul for trille turer. Måvære lett å ta med i bilen også:-)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Hva med Emmalungas City Cross? Er samme type vogn.Litt lettere enn Mistral, og noe høyere, derfor falt vårt valg på denne (da vi stod igjen med de to modellene ). Håndtaket kan ikke vendes, men sittedelen kan settes begge veier. Ikke lufthjul, men de punkteringsfrie dekkene er gode på all slags føre. God fjæring, og en superlett vogn med City Bag.
gerd Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har mistral og ville tatt denne eller Emmaljunga City cross. Begge er lette og gode å trille. Stabile. Mange design.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Teutonia Timmy: * Ryggen kan legges helt ned - softbag kan brukes oppi * Kjempelett * smal i konstruksjonen: kommer lett fram med den * Veldig liten sammenslått: får plass i enhver bil * god å trille - gode hjul
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 link: http://www.teutonia.no/timmy.htm
Mrs. Bouquet Skrevet 12. desember 2006 #7 Skrevet 12. desember 2006 Teutonia timmy er en kjip variant av mistralen etter min mening. Fordelen med mistralen er at den har fjæring på alle fire hjul, bremse på begge sider, og man kan velge kjøreretning i en håndvending med å slenge over styret.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #8 Skrevet 13. desember 2006 Tusen takk for hjelp. Den Timmy er sportsvogn da, trenger med bag. Men, hvor får jeg sett Emmaljunga?
devlinfar Skrevet 14. desember 2006 #10 Skrevet 14. desember 2006 Sjekk www.babybutikk1.no De har supre 4 hjulinger med god plass. Svært tendy i forhold til farger og spesielt design og detaljer. Ikke minst super kvalitet. Stor, men liten sammenleggbar. Filuu Max 100. Tysk supervogn.
mammmamia ** Skrevet 14. desember 2006 #11 Skrevet 14. desember 2006 Teutonia Mistral 2006-modell, absolutt! (eller 2007 altså, men ikke eldre en 06) Og velg lufthjul, ikke de punkteringsfrie..! Superduper vogn, og jeg synes den er MYE bedre enn Emmaljunga sine tilsvarende, synes de ruver så innmari, Mistralen er mye lettere, nettere og (i mine øyne) penere å se på..! :-)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #12 Skrevet 14. desember 2006 Bugaboo Cameleon. Finnes ikke bedre og mer allsidig vogn
Blue Lady Skrevet 14. desember 2006 #13 Skrevet 14. desember 2006 Velg for all del en lett vogn!! Det er mitt tips! Sleit og dro på en megatung Emmaljunga Duo Edge i 8 måneder, var som å komme til himmelen da jeg kjøpte en halvparten så tung trehjuling.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #14 Skrevet 14. desember 2006 Emmaljunga cross var stilig da, men da blir det Misteral på meg, lett var den også. Var inne på babybutikk1 ... ikke fine vogner, gode hjul sikkert,men.. Taaaakk
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #15 Skrevet 15. desember 2006 Litt feilinfo ovvenfor her..(vi stod også mellom Mistral Og Emmaljunga City Cross). Mistral veier over to kg mer enn City Cross. Men, den er som det riktig blir påpekt, mye lavere (Teutonia er kjent for lavt tyngdepunkt). Så hvis du ikke er så høy er det kanskje bedre for deg. Hos oss er det motsatt, men althandler jo om hva man prioriterer., og designen er jo en smakssak.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #16 Skrevet 15. desember 2006 MISTRAL S! Den er høyere enn vanlig mistral, har to svingbare hjul foran som også kan låses. Styret er finere, og ikke så pinglete som vanlig mistral. er helt fantastisk å kjøre! så jeg slår et slag for den:)
3 *guttemamma Skrevet 15. desember 2006 #17 Skrevet 15. desember 2006 Ville valgt Emmaljunga city cross eller Mistral jeg også. Fordelen med mistralen er vendbart håndtak. Og som sportsvogn er Mistralen ca 1 kg lettere enn city crossen. Emmaljunga har flere farger å velge i. Men Fargene blekner fort på kalesjen, de har to års garanti og Teutonia 3.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #18 Skrevet 16. desember 2006 City Cross har større handlekurv enn Mistral'en...Det syntes vi er på pluss-siden til denne vognen (litt sekundært, men veldig grei detalj for en shoppende byfrøken..) Mer praktisk med vendbart håndtak som på Mistral, men funker greit at sitteinnsatsen kan settes begge veier også.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #19 Skrevet 16. desember 2006 jeg har både city cross og hadde tidligere teutonia mistral. På city cross er det ikke vendbart håndtak, men det er veldig lett å snu sittedelen. Mye lettere snu-system enn på teutonia sine, der strevde jeg for å snu sittedelen. Jeg valgte faktisk bort vendbart håndtak fordi det blir en svakhet i vognen der dette er festet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå