Gjest Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Gutten min har spist en type middag nå i 1 ukes tid. Han har våknet mye, vridd seg og har ikke funnet roen. Prompet en hel masse også. Ser bak på glasset og det er løk i middagen, var i butikken i dag og sjekket og det er jo mange av de nestle-middagsglassene som er løk i. Det er jo nødt til å være løken han reagerer på. Sjekket HIPP men der er det salt. Pleier å lage mat selv, men synes det er greit av og til og gi glass, spesielt når vi er ute.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Hmm. Det visste ikke jeg heller. Jenta mi var våken x antall ganger gjennom hele natten i natt. Hun var våken flere ganger hver time. Ynket seg i søvne og hylskrek flere ganger. Sjekka middagsglasset nå, og den er det og løk i... Men har akkurat gitt henne samme middag nå. Håper ikke det var det hun reagerte på da. Det gjenstår jo å se- kanskje det blir nok en våkennatt.... :-o
mai mammaen til to Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 hvilke middag har dere gitt da? jeg gav datteren min mormorslapskaus i dag... og den smakte pepper..så bak at det var det i...men det smakte skikkelig pepper...men men.. hun gomlet det i seg...får håpe hun ikke får vondt i magen
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Grønnsaker med kalkun/kylling, rotfruktspure med kalkun. Det er de jeg har gitt denne uken og alle er med løk. Stakar, i dag har han fått hjemmelagd mat så da håper jeg at denne natten blir bedre : )
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Grønnsaker m/ kalkun er den jenta mi har fått og. Hun er megaurolig nå også- får ikke i henne kveldpupp engang. Kanskje det rett og slett er det middagsglasset hun reagerer på...
mai mammaen til to Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 grønnsaker med kalkun har jeg gitt ofte til datteren min..er favoritten.har ikke vært noe mer urolig når hun har fått den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå