Gå til innhold

Hvor mye kan jeg be faren betale til utstyr til lillegutt kommer?

FrøkenLykkelig og 2 søte små

Anbefalte innlegg

Grunnen til at han skal hjelpe til er at vi va to om å ta valget om å beholde, er ikke noe jeg har gjort mot hans vilje, han stakk da jeg va 5 mndr på vei.

Og jeg syntes det er rettferdig at han skal hjelpe til slik at lillegutt har det han trenger når han kommer til denne verden.. Er jeg urimelig?

Hvor mye kan jeg "kreve"?

Fortsetter under...

Tja, spørs vel hvor mye du selv må ut med, om du arver mye, eller må kjøpe inn alt.

Kunne jo fått han til å kjøpe vogn m alt utstyr feks. Det er vel den største utgiftsposten. Evt. skrive opp en liste over det du trenger og hvor mye det koster å prøve deg på å få han til og dekke halvparten.

Jeg har ikke fått noe av barnefaren jeg, men så var vi heller ikke enige om å beholde, så det blir vel en litt annen sak*;)

Har alt pratet med ham idag, og jeg skal sende ham en liste med det jeg må kjøpe og hvor mye det koster, så sku han sette inn halvparten til meg. Så det gikk bra til slutt.. :)

Pengene kommer inn i januar, og jeg hørte på ham at han ikke kommer til å svikte der, tror han skammer seg så over det han har gjort at han ikke tør det.. tilpass for ham det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...