Gå til innhold

Er det noen som har fått ekstra forsøk på sykehusene og....

Anbefalte innlegg

hvor mye måtte dere evt. betale? Har jo hørt om noem som har hatt 5 forsøk, men det er jo noen år side da g utover de 3 så måtte de jo betale alt selv. Hva koster det....lønner eg kanskje da å hive seg på privat å kjøpe en 3 pakk?

Fortsetter under...

Fordelen med å holde seg til samme sykehus og betale for flere forsøk der er at da "kjenner" legene og sykepleierne deg, men jeg tenker at det kan være en fordel å bytte behandlingssted etter 3 neg. forsøk rett og slett fordi da ser noen deg med "nye øyne".

Sagt på en annen måte: Forandring fryder!

Kan dessverre ikke hjelpe deg med prisene...

:-)

Hei Bell.

Vi har hatt 3 ordinære forsøk på Riksen,men har bestemt å ta et forsøk til der.Vi må betale 15000,- til sykehuset også kommer medisiner ved siden av.Tror det blir billigere enn å ta det privat.

Hei Bell!

Jeg tror også det blir billigere å ta et forsøk til på sykehuset.

Jeg kan fortelle mine tanker rundt dette, selv om det er ikke direkte svar på spørsmålet ditt:

For meg var det innmari viktig å prøve en annen klinikk etter 4 mislykkede forsøk.

(Vi hørte til privatklinikken Medicus i Trondheim før.)

Måtte prøve andre metoder, andre leger som snøfilla sier.

Det er klart økonomien er ikke på topp etter tilsammen 5 IVF først på privaten og deretter i utlandet.......

Men vi kommer jo i balanse etterhvert, og oppussingen kan vente litt..........

Det viktigste nå er at vi venter på barn!!!!!!

Masse lykke til videre!

Klem

Tusen takk jenter, vi diskuterer nok det når og om den tiden kommer. Nå er jeg satt opp til nytt forsøk i uke 12 og skal ha et nytt opplegg, begynne med spray 1 mensdag og sprøyter på 2 mensdag og de følger min syklus da de hadde problemer med å nedregulere meg, er det mulig og behov for extra forsøk hvis vi føler det er det greit å gjøre det der hvis dette opplegget fungerer bedre. Hvis ikke er det utlandet. Penger skal nok ordne seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...