Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 til den lille kommer? Kjøpt inn utstyr, evt hva? Kjøpt og vasket opp klær? Uff, hvet ikke hvor jeg skal begynne, har ikke gjort noe.
rødhette* Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Jeg er nå 35+1, men hadde omtrent alt klart når jeg var i uke 32-33 også. Klærne i de minste størrelsene ligger ferdigvaska i stellekommoden, som står på badet Mangler bare et par ting igjen av utstyr, så er alt vi trenger i hus
noegodtivente Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 hei jeg er i uke 37 nå, og har enda ikke alt jeg trenger i hus. Vogn og klær var først i hus i uke 35. Eneste jeg var tidlig ute med var stellekommode, rett og slett fordi jeg dumpet over en jeg likte godt. Er vel kanskje ikke av den stressa typen...., men innbiler meg at det er flere en meg som har det slik.....
findus Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Hepp! Er i uke 31 nå, og har ikke kjøpt så mye enda. Det er fortsatt masse å styre og ordne med på skolen, nå er det jo eksamen! Og så blir det visst jul... Skjønner ikke helt når det skal bli tid til å skaffe ting, jeg. Men heldigvis har familie og venner satt igang for lenge siden, så vi har fått/lånt/arva både barnevogn, bilsete, reiseseng, voksipose, to fine billedbøker og endel klær - og jeg vet at det sitter flittige strikkere rundt omkring og lager både votter, sokker, jakke og babyteppe. De er så snille!
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Hei! Jeg er i min 32. uke nå og vi har så å si alt klart! Det lille vi mangler kan vi ta i februar uten at det blir for store utgifter eller for mye stress! ) Har handlet gjennom hele svangerskapet, det har fått tiden til å gå, og det har vært utrolig godt å fordele utgiftene! )
mammae:-) Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 Har ikke gjort noen ting klart men vi har alt etter førstemann av utstyr, veldig kjekt:-) og det står jo delvis fremme enda. Har jo masse klær etter henne og så får vaske og stryke litt etter jul:-), godt og ha noe og gjøre på slutten også, så tida går litt fortere.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 10. desember 2006 #7 Skrevet 10. desember 2006 Er i uke 38 og har kjøpt inn alt vi trenger. Men har ikke satt opp seng og ikke vasket klær enda. Men det blir en dag til uken nå.
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #8 Skrevet 10. desember 2006 Vi har alt klart til gutten vår kommer. Sengen er skrudd opp og klar med sengetøy og alt, klær er vasket og lagt i stellekommoden, og vogna står klar til bruk. Grunnen til at vi er så "tidlig" ute er at mannen min reiser på båt. Han kommer hjem 17 dager før termin, så det er litt i seneste laget med å begynne med handling da=)
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 10. desember 2006 #9 Skrevet 10. desember 2006 hei!!! alt er klart unntatt noen få klær;) liker og være ute i god tid... en vet jo aldri om den skulle komme før=)
rødhette* Skrevet 10. desember 2006 #10 Skrevet 10. desember 2006 Så er det veldig godt å slappe av den siste tida før fødselen istedet for å stresse med handlinga da Og greit for pappaen å slippe måtte handle når babyen har kommet, og heller kunne bruke dagene sammen med oss på sykehuset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå