Gå til innhold

hvor mye mme og hvor åfte får din knupp??

Anbefalte innlegg

Skrevet

min får alt fra 150-220ml.han øka selv.fikk 150 fra 6 uker frem til for ca en uke siden.å som regel hver 4 time.4-5 måltid i døgnet.

hs mener nemlig han spiser for mye !!! å nå vil jeg se om det er flere med matlyst her.....=0)

Skrevet

800 ml i døgnet (+ pulveret)

spiser 5 måltider i døgnet, hver 3 time.Hun sover 12 timer fra 21-09 ca deilig!:)

hun er 3.5 mnd nå men har spist dette fra hun var 2 mnd ca, men da drakk hun ikkje alltid opp alt, det gjør hun nå, så er usikker på om vi skal starte med grøt da eller gi henne mer mme, skal spørre HS på kontroll på torsdag.. om hun klarer svare på det da...

Hvor mye veier han nå da?

jenta mi veide 6440 på 3 mnd og var 3440 ved fødsel, Hs sa bare at hun la fint på seg:)

Skrevet

han er 3mnd nå da =0)¨

merker at etter han fikk bestemme mengden selv er han mye mer fornøyd.sovet fra 23 til 9.30 i 3 netter nå =) deilig,hehe.

drikker ikke opp alt bestandig,men innimellom.nevnte ikke grøt til meg,noe jeg syns er rart siden hun mente han spiste for mye...det ville jo gjort at melke mengden gikk ned...eller?? hehe

han er en liten klomp =))

var 6810g og 59,5cm.

ved fødsel var han 2685g og 46cm.liten og tynn.

derfor er jeg glad han legger på seg jeg. =0)

Skrevet

syns ikke du skal bekymre deg, er jo kjempeflott at han legger på seg godt siden han var så liten ved fødsel:) bare passe på at han ikkje drikker mer enn 1 liter i døgnet pga nyrene.

er jo like viktig at de skal få drikke seg mette slik som de som blir ammet kan drikke seg mette!

ja vil nå tro at de drikker mindre mme om de får grøt, men dette er min første så har ikke vært borti å gi grøt enda:)

jenta mi er 62 cm og 6440 og er er bekymret for syns hun virker tynn, men er fornøyd da..

masse bekymringer å være mamma ja hehe

Skrevet

jeg bekymrer meg ikke over vekta,hehe

er bare glad han spiser jeg =))

men det virker slik at alt med en unge skal gå etter kurver og a4 format....

nei,han får bli mett,og basta bom...

bedre med en mett og fonøyd unge enn en sur og grinete en...=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...