|*Mamma til A*| Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Hvem spør du?? Jeg svarer nå jeg :) Jeg er gravid i uke 17:) Hva med deg da?
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 var ment til deg:) heldig du er.. gratulerer.. Jeg er vurderende prøver foreløpig..
|*Mamma til A*| Skrevet 10. desember 2006 #7 Skrevet 10. desember 2006 Åja, så koselig:) Er du gammel da? Det er virkelig verdt det. Når du kommer til jordmor å du får høre hjertelyden så kan du ikke annet enn å stråle i flere uker:) Du har en helt annen lykke... Er du i fast forhold da eller?
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #8 Skrevet 10. desember 2006 Litt sen på å svare jeg.. hehe! Ja, er i fast forhold. Samboer:) er 18 år gammel.. Men jeg tenker sånn på utdannelsen min:( men har så stort ønske om å få en liten en...
|*Mamma til A*| Skrevet 10. desember 2006 #9 Skrevet 10. desember 2006 Åja, sånn å forstå Er bare 18år jeg å. Har et år igjen på skole jeg(neste år) Så det skal jeg fullføre, bestemor har sagt seg villig til å ha babyen når jeg er på skolen. Det er bare sånn at jeg skal få ferdig utdanningen min Har du msn eller? hvis du vil prate der?
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #10 Skrevet 10. desember 2006 jada:) bare gi meg adressen din så skal jeg adde deg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå