Gå til innhold

det er så vanskelig å få gratulert alle!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trur nok du får forståelse frå dei fleste!! Og dei som evt ikkje forstår, dei skjønna det nok så snart dei sitte der med sitt eget lille vidunder tenke eg :-). Om ikkje lenge e heile desemberklubben samla på dinbaby og samme soverutinene på babyane..hihi. Litt naiv førstegangsfødande eg då, men la meg no vere det til eg sitte der med vesla mi jaffal ;-). Uansett - du får jo gratulert folk sånn som du gjør det no også! Ha ein fin dag med nurket ditt :-)

ja, jeg håper det er noen som har født, som ser at jeg har gratulert dem på denne måten...

lille theo tar all min tid.. huset ser ikke ut, det flyter med rot og hybelkaninene ser ut til å kose seg ganske så bra de også! ;)

heldigvis sov theo fra 0230 til 0845 i natt! UTROLIG deilig!!

håper vi begynner å komme inn i rutiner nå, slik at jeg får gjort andre ting enn å amme, amme, amme...

klem!

Annonse

Slenger meg på her jeg. Tror lille Emre vil jeg skal bruke minst mulig tid foran datan. Han våkner hver gang jeg skal logge meg på. Hehe. Så nå ligger han og får pupp, mens jeg prøver å skrive med venstre hånd. ikke lett:- )

Her har vi det så topp, lille Emre er sååå snill, og storesøsknene er veldig stolte og snille med lillebror. Har til og med sluppet unna sjalusi!!

Emre lar oss få sove stort sett hele natten. men ikke i een seng. ( råd godtas med takk på hvordan vi skal få han til å sove i egen seng) Men han ligger under egen dyne midt i sengen vår, og det går bra..

Han begynner å li mer våken på dagtid, og ligger å kikker se rundt. Så arti med baby:-)

men GRATULERER til alle som har fått babyene sine, og LYKKE TIL til alle som snart får sine:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...