moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Jeg lurer på om noen her har erfaring med langvarige menssmerter/murringer? Jeg har IKM i dag ellr en av de nærmeste dagene, men litt usikker på om dette er et tegn på graviditet. Har to barn fra før, men ikke opplevd så langvarig murring under disse sv.skapene. Veldig merkelig... Noen som har opplevd det samme? Takknemlig for alle svar!
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 I forrige periode hadde jeg mensmurringer i over 2 uker... Og tanta kom 3 uker på overtid
Mamman t Maren og Marlene Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Hei! Æ har IKM ca 18.-20. des, å har hatt mensmurringa i ei å ei halv uke no...Har aldri hatt d sånn før, så e eni me dæ i at d e merkeli ja!!!
xnjil Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Forrige måned hadde jeg mensmurringer 10 dager før ikm , men desverre TR kom, men da jeg var gravid før fikk jeg mensmurringer en uke etter ikm,og jeg ble gravid, men endte i MA.
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Jeg har det også slik. IKM i morgen, tror jeg. Og det var ikke gøy å lese om de som har hatt det slik for så å få TR. Jeg håpte det var livmora mi som var sår og stor... Jeg har også barn fra før og ikke opplevd det slik før. Er det bare murring (ubehagelig)? Eller vondt?
2søtesmåh Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 Vel, i min første pp haddde jeg skikkelig mensmurringer og andre PMS-plager fra dag 2 etter at TR hadde dratt, helt fram til 2.dag av TR igjen. Jeg trodde jeg skulle bli gal, for jeg har ganske kraftige PMS.smerter, og å ha det i over en måned ble slitsomt.......
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2006 Hei! Det er bare murring, det kommer og går. NOen ganger hogger det til, men det gir seg raskt. Kjenner det mest når jeg er i ro, men det varierer litt. Nå tok jeg test i går på dag 28, - NEGATIV! Ikke fått mensen i dag heller, og er litt usikker på om det har blitt noe kluss med min syklus siden jeg har sluttet på pp. Blir spennende å se hvordan det går med oss da! Jeg tester nok på torsdag om jeg orker vente så lenge...he,he!
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #8 Skrevet 11. desember 2006 Jeg testet også i dag - negativt. Nå skal jeg vente til fredag. Det er litt stress med ingen mens og ingen positiv test. Håper på oss!
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 11. desember 2006 Ja da er det bare å krysse fingre og tær da! He,he... blir mye stress med dette ja. Jeg har to gutter fra før, men enda blir det sånn... Ønsker ei jente nå da, men da blir det vel nok en gutt tenker jeg! Spiller jo egentlig ingen rolle, jeg tar jo imot det som kommer... men litt kos hadde det jo vært. lykke til da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå