Gå til innhold

Mensmurringer i 2 uker?!

moki, har fått sin prinsesse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver på nr tre, men er likevel usikker på hva som skjer... Hatt menssmerter/ murringer i to uker! Noen som har opplevd det samme? IKM i dag eller en av de nærmeste dagene. Syns det er så merkelig, men det er ikke innbillning heller.. Takknemmlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det vært meg som hadde mensmurringer i to uker, så hadde jeg vært sikker på at jeg hadde vært gravid. Særlig den første og nå den fjerde gangen hadde jeg menssmerter lenge. Den første gangen gikk jeg med bind i lomma i dagesvis. Denne gangen tok jeg en test etter 3-4 dager, og jeg var gravid. Så jeg ville nok sjekket hvis jeg var deg.

Lykke til!!

Skrevet

jeg er i min 6. uke og har mens murring. kan ikke huske det fra de to forrige svangerskapene. -sass

Skrevet

takk for svaret! Tok test i går som var negativ... Er nå på dag 29 i syklusen, så jeg får vente noen dager og så teste igjen. Var nok litt tidlig ute med testen, men er usikker på min syklus etter å ha gått på pp. Den var 28 dager før, men kan ha blitt noe kluss kanskje? Den som lever får se!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde mensmurringer hele forrige pp fra el til tr, har også hatt det nå i 2 uker (ikm senest 24. des), så det kan visst slå begge veier!

Krysser fingrene for at vi begge sitter her med spire!

;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...