candymams Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Hei, jeg venter en gutt og hadde egentlig tenkt å kalle han Gabriell, men tanter og svigermor mener det blir vår og sommer før han får sagt navnet sitt... og at det har så lett for å bli "Gabba", og hvem har lyst til å ha Gabba til sønn liksom..... Så vi kom på Matthias, kjempe fint. Har hørt at det er veldig mange som heter det, noen som kjenner et dusin mathiaser??
doble Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Tror ikke det er så farlig at de ikke greier å si navnet sitt jeg. Min datter har langt navn, og kan ikke si navnet sitt ordentlig.(er snart 3år) Synes ikke det gjør noe jeg;) Alle andre vet jo hva hun heter og sier det riktig. Mulig noen barn kaller henne mye rart, men tror ikke det gjør henne så mye;) Synes du skal gi sønnen din et navn du liker jeg. Men greit å tenkte på at de ikke kommer til å bli mobbet for navnet da.. Synes Mathias er fint navn, men er jo mange som heter det da. Men synes ikke det gjør så mye heller jeg da;)
tvillingen Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Valdemar skal minsten hete tror jeg...
janne** Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 Hvis dere virkelig falt for navnet Gabriel så kan tanter og svigermor egentlig godt få lov til å mene hva de vil.... hvis alle skulle tenke på at barnet måtte være istand til å uttale sitt eget navn så fort som mulig så ville det bare blitt veldig korte og enkle navn... jeg har to naboer som har barn som heter Mathias, men navnet er vel ikke brukt opp av den grunn ;-) Lykke til!
engutttil=) Skrevet 10. desember 2006 #7 Skrevet 10. desember 2006 mamma fortelte meg nå eg blei litt obs på! alle andre rundt deg kjæm til å kommentere navnet ungen din får uansett etter dåkker har bestemt! mamma holdt på å bli gal den første gangen ho blei mamma! det gjeld å berre overhøre og ikkje sei nåkka før ungen e kommen t verden då har dem ikkje nåkka dem ska ha sagt uansett!! HEHE... klem
En liiiten til. Skrevet 11. desember 2006 #9 Skrevet 11. desember 2006 Ganske sikker på at det er gutt da.Da blir det Magnus tror vi ) Hvis det skulle vise seg å bli en jente,antagelig Ingvild eller Kjersti.
mamma`n til Isac Skrevet 11. desember 2006 #10 Skrevet 11. desember 2006 Vi får en liten gutt, og det som har vært i hodene våre hele tiden er Jespe. Synes folk kan holde det for seg selv, hvis de ikke liker navn valget, det er det vi foreldre som bestemmer og bruker det navnet vi liker. Folk må snart respektere det synes jeg, men har hørt mange tilfeller om at folk legger seg opp i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå