Gå til innhold

Sykehus bag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant en liste ett eller annet sted å tenkte att kanskje noen her også vil få bruk får den. Det er jo ikke bare bare å komme på hva man skal ta med seg... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

morgenkåpe

nattøy

t-skjorter

gensere

myke romslige bukser

undertøy

amme bh-er

ammeinnlegg

tøfler

tannbørste/tannkrem

dusjsåpe og hårvask

bodylotion

sminke

plastpose til skittentøy

hårføner

klær til bebis

teppe til bebis

sokker til bebis

stelleveske

drikkeflaske (til mor)

lesestoff

håndarbeid

mobil+lader

kamera+videokamera

svangerskapsjournalen

Smarte meg. =) takker

Skrevet

hva med et hefte SUDOKU??

ting kan jo ta litt tid?? he he.. Jeg har tenkt å ha med ispose denne gangen.. For sist jeg fikk klut på panna var denne på kokepunktet med en gang.. Jeg tenkte at hvis jeg har med en ispose og legger den i en klut eller noe, så hjelper det jo litt lenger, og jeg slipper å mase så fælt på gubben :)

Skrevet

de fleste sykehusene har natt-tøy.. går jo fint å bruke vanlig sykehusklær da. litt kjipt dersom du blør mye, og dine egne klær blir ødelagt i løpet av natten. og da får du jo ikke vaska de selv med en gang. lettere å hive sykehusklærne i sykehuset's skittentøyskurv.. ta med noe lett mat til mannen, fødselen kan vare lenge. eller kan være kjekt med litt penger i en egen lommebok som er beregnet på mat til han..

Skrevet

+ slippers (til bruk i dusjen) og nettingtruser...

Skrevet

Leppepomade har jeg hørt er smart å ha med...

Skrevet

Jeg ville pakket med en rull med mykt do-papir også.. Tenker med skrekk på det harde sykehus-papiret forrige gang jeg fødte. Selv sydde jeg ikke mer enn ett lite sting, men likevel var det kjempevondt og sårt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...