Buzz *Fødeklar* Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Jeg fant en liste ett eller annet sted å tenkte att kanskje noen her også vil få bruk får den. Det er jo ikke bare bare å komme på hva man skal ta med seg... =)
Buzz *Fødeklar* Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2006 morgenkåpe nattøy t-skjorter gensere myke romslige bukser undertøy amme bh-er ammeinnlegg tøfler tannbørste/tannkrem dusjsåpe og hårvask bodylotion sminke plastpose til skittentøy hårføner klær til bebis teppe til bebis sokker til bebis stelleveske drikkeflaske (til mor) lesestoff håndarbeid mobil+lader kamera+videokamera svangerskapsjournalen Smarte meg. =) takker
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 hva med et hefte SUDOKU?? ting kan jo ta litt tid?? he he.. Jeg har tenkt å ha med ispose denne gangen.. For sist jeg fikk klut på panna var denne på kokepunktet med en gang.. Jeg tenkte at hvis jeg har med en ispose og legger den i en klut eller noe, så hjelper det jo litt lenger, og jeg slipper å mase så fælt på gubben
rødhette* Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Babyverden sitt forslag til hva man bør ha i bagen: http://www.babyverden.no/templates/Article____4099.aspx
mor til Prinsesse N Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 de fleste sykehusene har natt-tøy.. går jo fint å bruke vanlig sykehusklær da. litt kjipt dersom du blør mye, og dine egne klær blir ødelagt i løpet av natten. og da får du jo ikke vaska de selv med en gang. lettere å hive sykehusklærne i sykehuset's skittentøyskurv.. ta med noe lett mat til mannen, fødselen kan vare lenge. eller kan være kjekt med litt penger i en egen lommebok som er beregnet på mat til han..
mor til Prinsesse N Skrevet 10. desember 2006 #7 Skrevet 10. desember 2006 + slippers (til bruk i dusjen) og nettingtruser...
En liten mamma Skrevet 10. desember 2006 #8 Skrevet 10. desember 2006 Leppepomade har jeg hørt er smart å ha med...
dipstick Skrevet 10. desember 2006 #9 Skrevet 10. desember 2006 Jeg ville pakket med en rull med mykt do-papir også.. Tenker med skrekk på det harde sykehus-papiret forrige gang jeg fødte. Selv sydde jeg ikke mer enn ett lite sting, men likevel var det kjempevondt og sårt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå