hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Etter å ha fått et plutselig overtroisk innfall: "Jeg blir gravid hvis jeg ikke er inne på BIM" så har jeg nå fått mensen og den tullete tankegangen er nå forkastet. Man blir ikke gravid av å ikke tenke så mye på det. Det er herved bevist.. Pokker ta asså: jeg som hadde satset alt på denne fantastiske julegaven. Når skal det egentlig bli noe baby på oss? Blir så utrolig deppa når TR kommer..
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 10. desember 2006 Og jeg høyner til 7 pp.. (faen!)
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Grrr...kjipt! Men skal se Julenissen kommer med en forsinket julegave sånn utpå nyåret
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2006 Ja kanskje gleden er å få, ikke gi!! Trodde jeg skulle "gi det glade budskap" i julegave, men kanskje jeg skal "få" en baby i julegave.. Ikke dum tanke det der.. Tusen takk:-)
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Hvis tanta kom nå, burde du vel ha EL rundt julaften???
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2006 Jepp. Har El på julaften, jeg:-) Tror jeg skal skrive brev til julenissen jeg nå:-)
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #7 Skrevet 10. desember 2006 Da får dere bare avlyse all annen julefeiring på julaften, for dere skal lage baby!!! Regner med familien forstår detet og tilgir dere for å utebli fra feiringen i år hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå