Gå til innhold

Fødselshistorien min.)

Anbefalte innlegg

Våknet kl halv 4 natt til tirsdag den 5 desember me litt vondt nederst i magen. Gikk da på do å tisset. Litt etter at jeg hadde lagt meg igjen, kom det vondt igjen. Bestemte meg for å ta tiden i en times tid. Hadde da me 10 min mellomrom. Så etter en time gikk de over til å komme me 5 min mellomrom, og de varte da i opptil 2 min på de lengste. Ringte føden ti over 5, og fikk beskjed om bare å komme:)) Vi trudde virkeli at vi hadde god tid, men tenkte fort at dette kom til å gå raskt da den ene rien ble avløst av den andre. Vi kom oss i bilen. Og jeg hadde så vondt at jeg nærmest klatret rundt i bilen. Mistet fatningen under ei rie, og begynte å storgråte pga smertene og de tette riene. Fikk nesten ikkje puste.. Men ble raskt hentet inn igjen da jeg fikk pressetrang halvveis til sykehuset:/ Vi kom oss fram til mottaket, der sto de klar me ei seng. Hylte hele veien opp til føde avd om smertestillende. Fikk lystgass og gaula at jeg måtte presse. Lå der me bukse og sko på å pressa.De fikk av meg klærne nedentil, Og de så jo at ungen var på vei ut. Og ca 20 min etter var vakre carina ute:)) En opplevelse av en annen verden:)) Hodet sto å stanget et par ganger i åpningen. Revet heldivis ikkje så mykje denne gangen. Bare et par pyntesting.Ønsker dere lykke til alle dere som venter på fødsel. God klem fra meg og Carina:))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7409876-f%C3%B8dselshistorien-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ojoj... Detta gikk fort.. Bestiller en sånn jeg å, til i morgen! Håper såå indelig at hun kommer i morgen, men det er vel 5 % sjanse for at det skjer, så jeg tar det helt med ro jeg..

Gratulerer såå masse iallefall!!

Klem

PS.. Send fødestøv ;o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...