Gjest Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Snuppa på 5 mnd har den siste mnd vært ekstremt opptatt av sin egen stemme og både hyler, riner og brøler for full hals til alle døgnets tider... Er det en typisk jenteting eller gjør guttene det også? =) Og når kan jeg vente at hun slutter med det? hehe=) Gleder meg til jeg slipper å ligge å høre på henne hyle så godt hun kan om natta=)
så var vi 4 Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 hehe Martin begynte på hyle/hvine når han var 4 mnding og sintsnakk når han var 5 mnd og nå ligger han å gurgler og frøser og goier og han er 6 mnd. Kjempe artig å høre på når han setter i gang for fullt
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Hverken svigermor med 3 gutter eller mamma har hørt det så intenst som ho lille her klarer å få ut av seg=) MEn da er det håp da=)
så var vi 4 Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 det er jo allmenn kunnskap at kvinnfolk prater mer enn menn, så hun er sikkert verre enn gutter
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 hihi=) uten tvil! jeg burde ha tenkt meg om - det gir jo selvsagt mening=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå