dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 da har jeg bestilt tester.regner med at de er her til onsdag. jeg burde vel egentlig vente til lørdag med å teste,men tror ikke jeg klarer det. har ikm fredag. flere??
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 siden jeg har hatt eggløsning på to dager, eller muligens bare en, så tørr jeg ikke teste før til søndag, i og med den siste var på fredag.. MEN mulig jeg ikke klarer å holde meg jeg også.. hehe
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Kanskje jeg skal henge meg bare for morohetsskyld
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 turbotrollet da! du må ikke henge deg!!!!!!!!!!! *LER* nei det var det jeg tenkte på jeg også. få det unnagjort, så jeg slipper å tenke på det frem til mandag/tirsdag kanskje
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 opps... øh...liten skrivefeil gitt Henge meg PÅ HER skulle det stå... Er vel ingen vits å henge seg nei...DA får man jo aldri vite resultatet av testen! Haha...
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 hahaha :-p ja det hadde nok ikke gitt det beste utslaget nei!! *knis*
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #8 Skrevet 10. desember 2006 Godt spørsmål... Hvis ting går som det har gjort det siste halve året burde ikm være tirsdag, men sist periode kom den 3 uker på overtid. Så jeg vet faktisk ikke. Sist periode hadde jeg mens-smerter helt fra EL til over (det jeg trodde burde være )ikm, men tanta kom likevel ikke før 3 uker over. Denne perioden har jeg ikke kjent noen verdens ting, så da vet jeg rett og slett ikke... Kommer an på om kroppen har tenkt å klusse videre da. Håper ikke det gitt...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2006 ja,dere må være med!!!! burde ikke teste før søndag jeg heller men..... vi rotter oss sammen mot de negative testene:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå