Gå til innhold

Har aldri AMMET! gir kun MME og er sååå glad for det!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ammet kun i 1 uke så orket jeg ikke mer og begynte med mme.

Det er det beste som har sjedd meg og mitt barn !

Hun er en engel, sover rundt og er alltid fornøyd!

Jeg DRITER i ammepresset og synes faktisk synd på de mødrene som sliter helsen sin ut for de SKAL få til å amme!!

Utrolig tragisk at "jentelov" Norge har et slikt ammepress..!

Ære være morsmelkerstatning!!!!!!:-) :-)

Skrevet

Ja enig med deg i ammepress er noe drit. Men du skulle vel heller ønske at du hadde fått det til.. uten noen problemer.

Mye mer lettvindt da og gratis. Min jente sover også rundt med mm.

Skrevet

Ble litt glad da jeg mistet melka etter en liten mnd, for det var så j.... vondt å ha spreng hele tiden !!! ;)

Teodor er så glad og fornøyd av mme, det er det viktigste ! :)

Skrevet

Så fint at du gir mme og er fornøyd med det! Synes det er synd at det er mange som gir mme og føler seg som dårlig mor osv. fordi de føler ammepresset er for stort.

Flott er det er noen som ikke føler det slik og som gir mme med god samvittighet!

Viktigste er jo at barnet ditt og du har det bra!

(jeg ammer og er fornøyd med det også- håper alle finner den beste løsningen i sin situasjon.. og at man får hjelp hvis man trenger det på veien..)

Skrevet

Hva enn vi "voksne" mener, så er det barnet som er viktigst her! at barnet er mett er 1 prioritet!

De som sliter med amminga bør ikke tvinge seg til å amme, hvor er kosen for barnet da? En mor som spenner hver muskel i kroppen å biter seg i leppen er ikke akkurat den ideele situasjonen for amming og kos. Går ikke ammingen så går det ikke.

De som ammer, flott! Å få den kosestunden er kjempefint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...