Gå til innhold

Blomman! Prisen for å bli ammehjelper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Henvender meg til deg på denne måten for å nå i gjennom til ammehjelpen, for jeg er så feig at jeg vil være anonym. Vet du er godkjent ammehjelper, og jeg har egentlig veldig lyst til å bli ammehjelper, men rent økonomisk strekker aldri pengene til(prioriteringer? Ja, men vi vil gjerne ha en god middag i helgene, o.l.). Jeg synes faktisk at det å betale 500 kr for å bli ammehjelper ikke er verdt det. Jeg kan tilstrekkelig nok om amming til meg selv og til å gi råd til ammende venninner, så sånn sett holder det med kunnskaper for min egen del, og har dermed heller ikke behov for å betale av den grunn heller.

Om du kan ta med denne beskjeden til ammehjelpen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt poeng! Skal kopiere dette innlegget inn på ammehjelpens eget forum!

Skrevet

Takk takk! Jeg har som sagt veldig lyst til å bli ammehjelper, men gidder ikke betale for å hjelpe andre, når jeg kan nok om amming til å "hjelpe meg selv"! :-)

Skrevet

men i prisen inngår vel pensumbøker og medlemskontigent. Nå er det desverre slik at Ammehjelpen ikke er noen rik organisasjon - derfor koster det litt i året å være medlem. Og pensummet må en jo og lese for å ta oppgaven - slik at vi som ammehjelper har samme bakgrunn for å gi svar;-)

men joda jeg kan være enig i at prisen er drøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...