Gå til innhold

BLIR SÅ PROVOSERT!!! SKJØNNER IKKE HVORFOR DI SOM.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke folk bare klappe igjen?? Altså: Folk skriver inn sinemeninger på en voksen måte her og får bare dritt tilbake!!!! Hvorfor svare bare for å slenge dritt??

Ingen oppfostrer og det barnet sittl likt. Ikke alle kan amme.

jeg selv har ikke mmet og har grunn til det..

Dere som sier at vi er late,dårlig foreldre osv, for at vi ikke ammer:: HOLD KJEFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi fleste her inne er netopp ferdig med en fødsel og er ekstra sårbare.. Helt greit med en diskusjon,men når enkelte rett og slett er barnslige og bare skriver piss har det gått for langt!!!

Takk for at jeg fikk slipt ut litt:) hehe.....

Venter spent på dritt svar :) HAHA

Skrevet

AMMET DU IKKE?????

so what sier nå jeg. hadde vært noe å krangle om hvis du ikke var glad i barnet ditt. Så mao; er enig med deg :)

Skrevet

:)

Enig med du, man kan svare på spm uten å slenge dritt til folk :)

Skrevet

...sier IKKE at du er en av dem,men de som ikke ammer må slutte å trøkke oss som faktisk ammer ned i dritten også! det skjer daglig her inne at en eller annen idiot kommer med usaklige ting ang amming.

enig med deg at det er en sårbar tid for mange,men det er mange av de som ikke ammer som også er skyld i dette.

Skrevet

Helt enig!

Skrev netopp et innlegg selv her.

Har aldri ammet og er såå fornøyd med det!

Skrevet

Skjønner hva du mener.. Det går begge veier det her! Flott at di som ammer gjør det!! Men det jeg mener er at selv om man ikke ammer så er man en like god mor..

HI

Skrevet

...ett eksempel er den tråden som kom opp nå,kl 13.22 hvor anonym skriver til overskrift at hun er glad hun ikke ammer osv...

skjønner du,det er mange ikke ammende kjerringer her også,som på død og liv skal fortelle oss som ammer at hun har det sååå mye bedre!!!

Skrevet

Den ble dratt litt for langt ja.. Enig med deg.. Synes ho det er såååå fint å ikke amme så trives ho med det!! Dere som ammer trives med det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...