lana<3 Skrevet 11. desember 2006 #26 Skrevet 11. desember 2006 Heia du som ammet valpene....hadde gjort akkurat det samme hvis jeg hadde vært i din situasjon..det var utrolig flott gjort av deg syns jeg...både redde valpene og kunne amme babyen din etterpå...syns ikke dette var ekkelt i det hele tatt...de var jo alle babyer som trengte melk..både "baby" hundene og babyen...og melk er melk i min øyne samme hvor den kommer fra...ekkelt nei absolutt ikke... har hørt mange historier der kattunger har diet av hunder og omvendt men aldri hørt om noen som har ammet valper...hva skjedde med hundemoren til valpene?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #27 Skrevet 11. desember 2006 ÆSJ! Fy fader s¨ekkelt. Det er fult mulig og holde liv i både valper og ungen uten å skulle amme valpene..... Nå ble jeg dårlig, hadde ALDRI gjort noe så ekketl. Håper ikke du forteller det til sønnen din noen gang!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #28 Skrevet 11. desember 2006 Jeg begyne faktisk også å grine...av en helt annen grunn!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #29 Skrevet 11. desember 2006 hei hei klart jeg er en boxerjente Herkules herlig rase er det,til dere som synes at det er ekkelt så respekterer jeg det,men i min situasjon der og da klarte jeg ikke å se på at disse valpene skulle dø fra meg,Det var så vond å se på at de andre valpene døde en etter en at jeg bare måtte finne på noe.Og det angrer jeg som sagt ikke på i dag.boxer mammen har det kjempe bra i dag men tror nok ikke hun skal bli mamma igjen det får holde med de 2 hun har til dere andre som synes det jeg gjorde var ok,takk for støtten de hehe var litt vanskelig når det var så mange som ble i mot meg her he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå