lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Ser det er flere her inne som har IKM på julaften. Hva med å samle oss og kjøre live testing? Det kan virkelig bli en skikkelig happy dag ja
attpåklatt!! Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Hehe.. kanskje!! Men, satser heller på at eg har hatt el og tester ca 21... men er den neg... så er det store sjanser for at eg må teste igjen hvis ikke tr er kommet.. Men, er bortreist... så kan jo ikke garantere "ledig nett" til meg, men skal prøve!! Vil vil ha happy day!!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2006 men hvorfor teste 3 dager før? er jo ofte at man får neg. test da. he he *overtale deg litt* er utrolig spennende dette her, også selveste julaften håper virkelig jeg slipper romjulsblødninger i år igjen. også har jeg snart 1 års dag på prøvinga, så nå er det på tide 11 pp holder
attpåklatt!! Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 hehe... Er ikke det mest praktiske å teste når eg ikke er hjemme føler eg.. Og har eg 28-30 dagers syklus er jo ikm 19-21 des... så tror eg er nysgjerrig nok da... Men, som sagt er den neg blir det gjerne en test til(hvis ikke tr kommer først da) 11pp holder ja... " skrive brev til nissen" Ha en flott søndag, snuppa!! Skal snart på jobb eg..
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2006 Kos deg masse på jobb. så krysse vi fingrene for at det går denne gangen *krysser ikke beina ennå, for har ikke el før i dag, eller i morgen* vi hadde oss etter en skikkelig fyllekule i natt. hadde vært artig om det faktisk skulle gått bra nå som jeg har "brutt alle regler" og drukket dagen før el. he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå