Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Vurderer å kjøpe en Babybjørn vippestol til vesla til jul. men hun er 6 mnd da....og bruker kanskje ikke vippestol så mye lenger....eller? Men den var så mye bedre enn den vi har nå, ble helt frelst.
Lykkepiller Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 På den vippestolen vi har står det at den kan brukes til barnet kan sitte selv.
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Vi bruker den til jenten mens vi spiser middag o.l. Hun er snart 5 mnd, den vil sikkert bli brukt litt mer når vi begynner med grøt. Synes den er veldig grei, har kjøpt leken som hører til og den leker hun masse med. Og hun klarer å vippe selv...
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 På vår står det til 9 kg.. synes ikke det var så mye jeg da. Han var jo 6,2 kg på 6 ukers ktr. Får jo ikke brukt den så lenge da! Såg for meg at det var kjekt når han skal begynne med grøt jeg..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Vår jente er 6,4 kilo nå...snart 6 mnd. Så tror hun kan sitte en stund til. Men når er det vanlig at de lærer å sitte selv da? Andre som vil svare på hvor lenge deres satt i vippestolen? HI
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 Vi har BabyBjørn sin vippestol. Tulla vil ikke site så mye i den lengre. Er nå 6 mnd, vi har kjøpt en høy stol ved spisebordet. Hun liker mye bedre å sitte i den når vi spiser middag.-)
KaMa Skrevet 10. desember 2006 #7 Skrevet 10. desember 2006 Vi har Babybjørn vippestol. Den var uvurderlig i begynnelsen. Men pjokken har kunnet sitte uten støtte en god stund nå, tror ikke han var mye over halvåret før han satt uten støtte, og da ble vippestolen overflødig. Han prøvde bare å komme seg frem og ut av den. Så den ble pakket bort når han var rundt 7 mnd. Nå er han 8 og 1/2 mnd og setter seg opp selv. Han har tripp trapp stol som han sitter i under måltidene. Ellers har han stort sett opphold på gulvet, når vi er hjemme og han er våken...
Fuglehjertet Skrevet 10. desember 2006 #8 Skrevet 10. desember 2006 Veldig enkelt - jeg satte gutten vår i vippestolen, og da han reiste seg opp i satt i sittende stilling og så bøyde seg framover for å nå ned til gulvet fant jeg ut det var nok. Da var han sju måneder :-)
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #9 Skrevet 10. desember 2006 Gutten min på 7,5 mnd bruker vippestolen enda. Har kjøpt en vippestol av fisher price og den kan brukes opp til 2 år, kan gjøre den om til en stol når han blir eldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå